Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2015 01:47 - Мразя Коледа
Автор: despida Категория: Лични дневници   
Прочетен: 899 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Мразя Коледа! Мразя Коледа! Мразя Коледа! И не защото не искам да вярвам в топлината и семейния уют, с които този ден се свързва! Не защото не искам да вярвам в чудеса или в доброто у хората! Не защото празничната еуфория ми се струва безкрайно досаден кич! Не защото не обичам да давам и получавам подаръци! Не защото настроението на повечето хора е изкуствено приповдигнато! Не защото това е поредният повод за напиване... Не!
Омръзна ми обаче да вярвам в хората! Омръзна ми да се разочаровам! Омръзна ми от егоизма на всички около мен! Омръзна ми от неотстъпчивостта и липсата на покаяние у този, който е сгрешил! Омръзна ми!
А всъщност Коледа би бил един прекрасен празник, дори за хора, които не вярват в Бог и чудесата. На никого не са излишни положителните емоции и вярата в доброто! Човек сам избира с какво количество от тях да дари хората около себе си! А аз вярвам, искам да вярвам, че ще получиш поне половината на това, което си дал!
Засега! За догодина не гарантирам, че ще продължа да вярвам, но засега избирам да съм наивно вярваща в топлината (не физическата, онази в сърцето - то може да прощава и глупаво да се надява)! Но както вече казах, засега!


Тагове:   коледа,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511694
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686