Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2007 23:46 - Няма невъзможни мечти
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 3033 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 13:18


Това е интервю от новото тв списание ВКЪЩИ&ТВ. Снимките ги забравих - ще ги кача в понеделник.
Гледайте Деси и нейната колкото звездна, толкова и драматична пълна промяна в понеделник от 20.00 ч. по Нова тв, а в сряда вечер и в живото предаване. Тя е на 33, а точно като 3-годишно хлапе вярва в ДОБРИТЕ хора, които по мое скромно мнение са на изчезване. Не че няма стойностни личности, на които да си заслужава да помогнеш в случай, че се наложи, но дори и такива поставят себе си и своите интереси преди всичко и всички останали на този свят. Това не е чист егоизъм и егоцентризъм - да искаш на всяка цена да постигнеш целта си и околните, разбира се, да помагат за нейното постигане.
Но един кратък разговор с доста изстрадалата участничка от Пълна промяна може да накара и най-невярващия в ДОБРОТО сериозно да се замисли. Дали все пак има надежда? Не може да няма. Нужно е само да си спомним, че трявба да бъдем добри, както самата Деси твърди. И е хубаво да вярваме в това, колкото и невъзможно то да звучи. Ако всички намери поне една сродна душа, значи наистина е живял, а не просто съществувал. Успее ли и да накара другите да станат по-ДОБРИ, тогава мисията е изпълнена.

Новото начало на Деси

image

Страдала е повече отколкото можем да си представим и въпреки всичко все още пази вярата в щастието. Лъчезарната й усмивка понякога се редува с леко просълзен поглед, но в него има надежда за ново начало, за едно прекрасно бъдеще. Мечтата на Деси, една от най-интересните участнички в "Пълна промяна", е по детски наивна, но също толкова красива - хората да си спомнят, че трявба да бъдат добри.

ЛИЧНА ИСТОРИЯ
Когато е на две години, вследствие на стрес, Деси загубва косата си. оказва се, че страда от автоимунното заболяване алопеция, при което организмът отхвърля собствената коса. Тя няма нитомигли, нито вежди. Това преобръща живота й. Не я приемат в спортно училище, въпреки че покрива всички нормативи. Треньорката й заявява, че няма шампиони без коса. Намира си приятел, но когато връзката им става сериозна, майка му застава срещу нея и не я допуска в семейството. Трудно намира работа. Навсякъде среща затворени врати.

Деси, как се чувстваш след края на шоуто на Нова тв?
Ами, вече не се чувствам като жертва, като изоставен човек, който всеки отбягва... усещам, че съм поела по собствения си път. Иска ми се всички да разберат, че има и други с моя проблем и че ни нараняват с ингнорирането си. Сега вече ще потърся шанс за кариера - готова съм да вложа цялата си енергия в нея. Искам да се развивам. работила съм като продавачка, като сервитьорка, но вече искам да докажа, че съм на нивото на всички други. 

С какво искаш да се занимаваш?
Много ми харесва професията на Гала. Бих станала тв водеща, но знам, че се изисква много работа и учене, за да се утвърдиш като такъв - не можеш да скочиш от нулата до върха. Смятам да уча, защото родителите ми досега са давали всичко по лекари. Не знам език и не се справям много с компютъра и ще работя върху това. Също така бих направила асоциация, която да помага на хората с проблем като моя.

Ще те върна към миналото... Спомняш ли си кога точно започнаха здравословните ти проблеми?
Процесът започна, когато бях на 2 и половина, а на 3 вече загубих изцяло косата си. Още не съм осъзнала какъв точно е бил проблемът, но всичко се случи много рано - от първите месеци в детската градина. Някакво объркване е станало. Вместо да изпратят болното дете на лекар, са завели мен. Тогава се стреснах от лекарите, а и ме натровиха с антибиотици.

Лекарите на Пълна промяна не можаха ли да направят нещо, да ти присадят коса?
те бяха моят спасителен пояс, но се оказаха безсилни. Какво ли не правиха, с кого ли не се допитваха... Аз обаче нямам косъмче никъде по тялото си. 

Какво тогава направи предаването за теб?
Даде ми ново начало, върна ми живота... Предаването ме промени както вътрешно, так аи външно. Доказа ми, че има хора, които не се интересуват от обвивката, а от това, което е под нея. Аз цял живот съм търсила разбиране и чак на 33 разбрах, че има и добри хора. те ми подадоха ръка точно в момент, когато бях на дъното и мислех, че няма как да изляза сама оттам. Имах нужда да бъда значима, да ми бъде даден шанс.
Физическата промяна бе в гърдите, устните и зъбите. Освен това все още се опитват да ми премахнат перманентния грим, защото не е добре направен. Разговорите ми с Мадлен Алгафари пък толкова ме отпуснаха и освободиха насъбраната в мен отрицателна енергия, че започна да ми никне коса. 

Коя е най-голямата обида, която си чувала досега?
Реакциите на хората са най-тежки, отношението им, начинът, по който са ме гледали. Имаше също статия в един от жълтите вестници, която доста ме засегна, но вече спрях да чета такива измислици. Обиждали са ме много - че съм грозна, че съм тъпа... Случвало се е хората, които не ме познават много, да отказват да вземат храна от ръцете ми, защото си мислят, че е заразно.

В контекста на местните избори, ако имаш власт, какво би променила в града?
Първо бих върнала добротата на хората. След това вече идва промяната в стандарта на живот и спокойствието. И всичко ще бъде наред!

Сега има ли повече мъже около теб?
Истината е,че в момента не съм готова за нова връзка. Ще му дойде времето и на това, но засега ще бързам бавно. Човек, когато обича истински, обича и най-лошата черта на своя партньор и не се опитва да го променя. Точно това търся в другия.

На какъв мъж би обърнала внимание?
Нямам специални изисквания, освен това да харесва Деси без косата и Деси с косата по един и същ начин. Искам уважение и нежност, защото много ми липсва топлата прегръдка. Хубаво би било и да е интелигентен, за да мога да се уча от него. Искам също да няма лъжи между нас. Напоследък много съм се замислила за семейство - все пак съм на 33. Искам да имам поне две деца и всеотдае съпруг.

Как би се описала в обява за запознанства?
различна, красива, интелигентна. Силна жена, която търси силен мъж. Е, мога да бъда и слаба, ако се наложи (смее се). търся мъжа, който ще ме направи слаба.

На кого искаш да благодариш?
Най-много на Мадлен алгафари, също и на целия екип на "Пълна промяна", който се грижеше за мен и ми беше опора. За тях беше изключително важно да съм добре и затова намерих много приятели в предаването. Всички от екипа ми повтаряха, че без косата съм по-хубава, защото тя ми скрива лицето. Дадоха ми сила да се изправя срещу проблемите си. Също така нямам думи, с които да благодаря на родителите си и брат си, които не се отказаха и бяха през цялото време до мен.



Тагове:   мечти,   невъзможни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ти можеш да ги правиш по-добри!Нека ...
03.11.2007 08:14
Ти можеш да ги правиш по-добри!Нека в живота има винаги на кого да разчиташ!
цитирай
2. анонимен - моля,предайте на деси
19.11.2007 16:08
харесва ми идеята за създаване на асоцияция на хора с алопеция универсалис!аз съм една от тях!пишете ми!е-meil:pepit@dir.bg
цитирай
3. анонимен - Деси подкрепям те
29.04.2010 19:45
на мен също ми допада идеята за създаването на асоцияция иоя близка е с токава диагноза
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511955
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686