Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2007 21:44 - Златка Райкова, кой не е чувал за нея :)
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 7134 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 13:06


Русото изкушение Златка

Надежда Стоянова

image

Златка Райкова е едва 21-годишна, а вече е завъртяла главите на безброй мъже. Руса, със сини очи и пленяваща усмивка. Освен това е и носителка на титлата Miss Playmate 2007. Обича да спортува и да обикаля по магазините. Затова дами, внимавайте! Пазете половинките си, за да не се окажат оплетени в мрежите на една от най-атрактивните прелъстителки в Островът на изкушението.


С какво ще запомниш Островът на изкушението?

Нещата, които ме впечатлиха са толкова много, че не знам откъде да започна. Мисля, че никога няма да забравя безгрижието и спокойствието, които царяха там. Това са неща, които в забързаното ежедневие тук не мога да получа.


Защо реши, че си подходяща за този телевизионен експеримент?

Аз много пъти съм казвала, че за мен това наистина беше експеримент. Винаги съм искала да видя дали нещата, които правя по принцип в живота, ще ме затруднят, когато са ми поставени като задача. Островът на изкушението се оказа идеалният начин за проверка.


Това, че си носителка на титлата Miss Playmate 2007 даде ли ти повече увереност?

В никакъв случай една титла не може да ме накара да се чувствам по-уверена, нито по-смела. В предаването бях точно такава, каквато съм в действителност – същата бях и преди участието си в конкурса на Playboy. Не бих могла да кажа, че няма мъж, който да не може да ми устой – все пак не съм съвършена. Всеки човек открива различни неща в мен.


Защо избра да дадеш гривната по време на Парада на Изкусителите точно на Филип?

Още през първата вечер се бях спряла именно на Филип, защото той намери общ език с мен. А на мен точно това ми трябваше, за да продължа с изкушението. По принцип забранените неща ме привличат страшно много и са ми изключително интересни.


Сексът може ли да се превърне в повод за запознанство?

Не смятам! Аз никога не съм правила секс с непознат – може би има хора, които изпитват някаква странна тръпка от това, но аз не съм от тях.


Има ли любов от пръв поглед или всичко е въпрос на интереси?

Определено съм сигурна, че има, защото ми се е случвало не веднъж. Последният мъж, който успя да ме плени само с един поглед, е с мен и сега и много се разбираме.


Важно ли е какво мислят другите за теб?

Ще си призная, че винаги тайно съм се интересувала от чуждото мнение и мисля, че всеки човек е така. Все пак не живеем сами на далечен остров, а непрекъснато общуваме с различни хора и несъзнателно се опитваме да им се харесаме.


По форумите има много негативни изказвания по твой адрес и повечето от тях са от жени. Това женска злоба и завист ли е?

В интерес на истината аз не чета толкова задълбочено изказванията по форумите, макар че част от другите участници в Острова на изкушението го правят. Аз мисля, че няма смисъл да се напрягам с подобни неща. Цял живот съм заобиколена от женска злоба, така че вече се научих да не обръщам внимание. Да живее свободното слово! Но искам да благодаря на тези, които непрекъснато ме обсъждат, защото така ме правят по-известна.


Какво носиш задължително в дамската си чанта?

Моята женска суета…


Кой от мъжките досадни навици те дразни най-много?

Побърква ме непрекъснатото звънене по телефона. Мразя, когато го правят.


Трябва ли мъжът винаги да плаща сметките?

Демонстрирането на независимост е типично в мой стил. Почти винаги вадя пари, за да плащам. Хубавото е, че повечето мъже не ме оставят да го правя, защото иначе досега щях да съм се разорила. Не бих казала, че е задължително, но е желателно.


КРАТЪК ПРЕГЛЕД

Часове след раздялата на двойките в двата курорта Есмералда и Диаманте започнаха първите разочарования. Женската интуиция на Милена и Кики не ги подведе и опасенията, че Филип ще потърси вниманието на Златка заради големите й гърди или че Андрей ще тръгне след Калина, се сбъднаха. След кратки раздумки с новите изкушения, четиримата мъже почти забравиха официалните си половинки.

По време на първите Огньове на откровенията Кики и Андрей научиха един за друг неща, които не само не биха искали да знаят, но заради които може би ще се разделят завинаги. Докато на Кики се налага да се справя с откровението за изневерите на любимия си извън риалитито, то връзката Милена търпи обрати заради увлечението на Владо към изкусителката Златка.



Тагове:   чувал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511837
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686