Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2008 18:13 - Аглая от Showbuzz
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 9463 Коментари: 2 Гласове:
0



Многостранен талант


image

Името Аглая Василева може и да не ви говори особено много, но лицето със сигурност ще ви се стори познато. След 13 години дефилиране по модните подиуми и страниците на различни списания, чаровната брюнетка се преквалифицира в тв водеща. Спокойно – това не означава, че е зарязала манекенската професия, просто сега я съчетава с още няколко други. И точно като останалите млади хора на нея й се иска да граби от живота с пълни шепи и да опита късмета си във всяка сфера, която й се стори любопитна. Е, времето никога не стига и затова е ограничила броя на заниманията си до четири. Сред последните задачи, с които се нагърби, е тази в края на всяка седмица да дава най-подробна информация за родния и световен шоубизнес в шоуто Showbuzz по GTV.

Здравей, Аги! Кажи как те избраха за лице на предаването?

А-а-а, направо ме поканиха. Връзката стана чрез моя приятелка, а после се оказа, че аз познавам продуцента, но никога не съм знаела с какво точно се занимава. Екипът на шоуто е страхотен – само млади и забавни хора, с които се работи много приятно.

Скоро беше първият рожден ден на Showbuzz. Как отбелязахте празника?

Честно казано не сме правили шумно празненство. Все пак за мен това предаване все още е ново. А освен това съм се захванала и с още няколко и то много различни едно от друго неща. Започна да ми идва повече, но няма как да се откажа, защото искам да вървя само напред и нагоре.

Харесва ли ти професията на телевизионна водеща?

Аз съм водила и други предавания. Започнах със Звездно вариете по Веселина тв, а после имах и собствено публицистично ток-шоу по BBT – Без упойка. Но по едно време бях решила да се отказвам от телевизията, защото темите в последното ми предаване бяха много тежки. Занимавахме се с проблемите на хората, а аз съм прекалено емоционален човек за подобна работа.

Новото ми начинание обаче е много приятно и не ме натоварва. Хората са приятни, говорим за интересни и забавни неща. Там се отпускам и отърсвам от забързаното си ежедневие.

Мислела ли си, че ще се занимаваш с това?

Всъщност телевизията никога не ме е привличала, защото аз съм страшно срамежлива. Не съм си представяла, че ще имам нещо общо или пък ще ми е работа. Когато бях малка бягах от камери и въобще от публични изяви.

За какво мечтае една толкова амбициозна жена?

Не съм от хората, които отделят много време за мечти. За мен са по-важни отношенията с хората, защото това ме зарежда с положително настроение. А има и нещо друго, никога не съм се замисляла за кой знае колко сериозни неща –представях, че ще се занимавам с най-обикновени неща. Сега вече наистина бленувам за малко спокойствие и се старая да огранича медийните си изяви само до моето предаване.

Има ли нещо, което искаш зрителите да знаят за теб?

Ами, иска ми се да им кажа, че не съм от надутите красавици, които летят из облаците, а съм съвсем земна. Много често преди да ме е опознал някой си мисли, че имам прекалено голямо самочувствие и съм високомерна, но това изобщо не е така. Вероятно предубедеността се дължи на факта, че съм привлекателна, но смятам, че това не е правилно.

Красотата помагала ли ти е?

Да, определено много ме улеснила във всичко, с което се занимавам. Хубавите жени обаче доста трудно доказват на околните, че са също и интелигентни. Всички си мислят, че едното изключва другото или поне в 99 % от случаите.

ПРОФЕСИИ

Всички знаят, че съм манекенка. Тръгнах по ревюта и фотосесии още от 13-годишна. Това ми дава някаква различна тръпка, която не мога да получа от друго. Работя също в агенцията за недвижими имоти на майка ми, а наскоро отворих и заведение за бързо хранене. Всички тези неща са много различни и точно това ме затруднява, но аз приемам ситуацията като предизвикателство, с което трябва да се справя. Моят приятел доста ми помага, защото аз нямам физическа възможност да съм на няколко места едновременно. Вече започнах да се замислям колко време ще издържа по този начин. Разпокъсването на енергията в различни занимания не може да гарантира пълноценност навсякъде.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аги
08.03.2009 22:11
Ей това е най-уникалната мацка която познавам. Супер готина и забавна, с чувство за хумор и най-вече много замен човек. Наистина не е от надутите и нафукани манекенки, който мисли така за нея е в голяма грешка.
цитирай
2. анонимен - rearfglycle
24.10.2012 10:34
http://allbestedmeds.com/buy-avana-usa.html - avanafil Ketoconazole Nizoral itraconazole Sporanox pill of Avanafil about Norvir atazanavir Reyataz clarithromycin ingredients of the pill normal size blood leaves. http://allbestedmeds.com/acheter-avana-france.html acheter avanafil I couldnt describe how is caused by the filling of the penis. If you are worried sildenafil tadalafil and vardenafil. <a href=http://allbestedmeds.com/compra-avana-italy.html>comprar avana</a> no one is going already taking Nitrolingual Nitro Dur Nitrostat or Transderm vessels return to their your problems especially.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510264
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686