Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2008 18:26 - ново шоу
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 3511 Коментари: 0 Гласове:
0



Екранно преобразяване

На фона на разнообразните риалити формати, популярни по целия свят, телевизиите у нас започнаха да осъществяват оригинални проекти. И ако за шоу като Пълна промяна медията има нужда от ужасно много пари, оказва се, че има алтернативни начини за преобразяване на зрители и то доста по-евтино. Преди време нещо подобно правеше Огледала по bTV като фризираше и гримираше своя зрителка, а моден специалист избираше най-подходящия тоалет за нея. Новото шоу на TV7 Имало едно време има по-големи амбиции – неговият автор и водещ Марио Костовски се заканва да сбъдва мечи. Ще чакаме да видим!

 image

Марио, какво ще се случва в предаването?

Първият епизод на шоуто ще бъде в началото на месец февруари. Ще можем да го гледаме всяка неделя от 10 сутринта. Целта ни е да научим хората как да се чувстват доволни от живота. Важно е всеки да осъзнае, че може да бъде щастлив, въпреки дребните несъвършенства във външния си вид. Човек няма нужда от пластични операции, за да се чувства по-красив. Нужни са само няколко добри приятели и малко помощ от хора, които си разбират от работата – коафьор и гримьор.

 

Как ти хрумна идеята за това шоу?

Ако трябва да съм честен, стана малко странно. Винаги съм се питал дали е правилно да се доверявам на приятелските съвети как изглеждам по-добре, или трябва да ме приемат така, както аз се харесвам. И докато разсъждавах върху това, ми хрумна, че може да се направи някакво телевизионно предаване, в което да даваме професионални съвети на зрителите и да ги преобразяваме с помощта на съвсем достъпни за тях неща, като гримовете например. Когато за първи път споделих идеята си, много се притеснявах как ще бъде възприета. Няма нищо обидно в това хора, на които имам доверие, да ми кажат пред камерите, че дадено нещо не ми отива. Екипът на TV7 прие идеята много добре и ми помогна да я реализирам.

 

А от къде дойде това странно име?

Всяка приказка започва с „Имало едно време...” и аз смятам, че в днешно време хората имат нужда да повярват отново във вълшебния свят от детските разкази. Името напълно отговаря на концепцията на шоуто, защото идеята ми е след време нашите участници да могат да кажат: Имаше едно време един екип от професионалисти, който ме накара да се чувствам по-красив и по-щастлив.

 

И как все пак измисли заглавието?

Първият епизод беше почти завършен, а предаването още нямаше име. Една вечер си легнах след поредния снимачен ден и сънувах, че обикалям книжарници и сергии, за да си търся книжка. Намерих някаква детска история, която страшно много ми хареса. Когато се събудих обаче, не си спомнях името на приказката, а знаех само как изглежда книжката – синя, с твърди корици. Така ми хрумна името на предаването – нали във всеки един брой разказвам по една приказка, а тя трябва да започва с „Имало едно време...”.

 

Как ще избирате участниците?

Нужно е някои техен приятел просто да се свърже с нас на адрес imaloednovreme@tv7.bg и да ни разкаже защо не се чувстват щастливи. Ако екипът реши, че човекът има нужда от помощ, нашият репортер Станислав току виж  звъннал на вратата му.

 

Разбрах, че ще сбъдвате по една от мечтите на всеки от преобразените. Какви точно желания можете да изпълнявате?

В приказките имали ограничения?

 

Коя е твоята сбъдната мечта?

Ако очаквате да кажа, че това е предаването, което започвам да правя, определено грешите. То винаги е било в света на съвсем реалните желания, просто трябваше да поработя малко повече за него. А моята истинска мечта все още е в света на неосъществимото, поне засега.

 

Какво искаш да ти се случи?

Естествено искам да ми се случват само хубави неща, но вярвам, че трудностите, с които се сблъскваме, ни служат като някакъв урок. Иначе и аз като всички хора искам положителни емоции.

 

Има ли нещо, което би променил в себе си?

Няма човек, който да не иска да излезе понякога от своята кожа и да се почувства различен поне за малко. И аз не правя изключение.

 

ПРИЗВАНИЕ

Преди време имах собствена рубрика в сутрешния блок на TV7 Сутрин в 7. В моите минутки давах полезни съвети за прическите на ранобудните. След дълги разговори с ръководството на телевизията решихме да спрем рубриката, защото не ми оставаше много свободно време. Истинската ми професия всъщност е фризьорството – имам собствен салон и не смятам да го пренебрегвам заради предаването. Просто ще се опитвам да съчетая и двете занимания, защото са ми еднакво интересни.

 

 



Тагове:   ново,   шоу,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511840
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686