Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2008 13:57 - проф. Юлиан Вучков
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 5180 Коментари: 6 Гласове:
0



Вълкът козината си мени, но нрава – не

текст Надежда Стоянова

снимки Ангел Коцев

image

Голяма част от българите имаме един много сериозен проблем – винаги търсим причината за нещастието си в някой друг. Може би защото така е по-лесно или пък до такава степен сме се вглъбили в собствения си живот и стремежа към материални придобивки, че егоизмът изцяло ни е завладял. Вярно е, че има много неща, за които да се замислим, но каква е най-подходящата мотивация за това? Небезизвестният и доста противоречиво приеман професор Юлиан Вучков, познат от ефира на СКАТ с Размисли и страсти, прави опити в тази посока със своето предаване, което се премести в TV2 и вече се казва Времена и нрави. До колко се справя и до колко неговият начин да казва истините е най-подходящ, сами преценете.

 

Дълго ли обмисляхте предложението на TV2 да се присъедините към техния екип?

Не. Аз съм минал вече през няколко телевизии и затова съм малко изненадан, че преместването ми прави толкова силно впечатление. Моята биография включва 7 дни, 2001, СКАТ и сега националната ефирна TV2 и държа да отбележа, че навсякъде са ме канили, а не се е налагало сам да се предлагам. Вероятно моят аудитория е станала още по-голяма от преди и затова съм в центъра на вниманието – хората се интересуват от всяка моя стъпка и искат да си я обяснят. И за да не се чудите, ще кажа, че се преместих, защото тук ще могат да ме гледат повече хора.

 

Защо пропуснахте БНТ?

Там съм имал много участия в различни предавания – не по-малко от 300. Около 80 пъти съм коментирал проблемите на естетиката на театъра и на киното във Всяка неделя на Кеворк Кеворкян. В час по всичко пък разработвах морално-етични теми.

 

Ще има ли някакви промени в структурата на предаването или ще се задоволите само с новото студиото и стайлинг?

Ще има и други промени, но това не може да се случи веднага. А има и друго, независимо дали предаването ми е добро или не, дали е качествено или не, аз съм измислил един великолепен модел. Това, че форматът не е откраднат, а си е мое откритие, е голямо предимство. То представлява трипосочен блок с коментар, обаждания на зрители и разговор с гости.

 

Защо не запазихте името Размисли и страсти?

Не беше редно – не стига, че пренасям модела, а запазването на името би навявало мисълта за неприятно повторение. Размисли и страсти беше чудесно заглавие – аз съм го измислил, но го бях предложил като Страсти и размисли, а директорът на СКАТ съвсем правилно тогава каза, че е по-благозвучно в обратния ред. Новото заглавие също много добре покрива тематиката, която обхващам, защото се занимавам с човешките нрави в различните времена.

 

Каква е целта на предаването?

Да събера много и различни теми на едно място, така че да е интересно и винаги разнообразно и разнопосочно. Коментаторската и зрителската част са наистина много сериозни и задължават зрителите да разсъждават, от което определено имаме полза, защото отвикнахме да мислим. В същото време полезно натоварващата част е балансирана от гостите, които доставят удоволствие и наслада на публиката.

 

Какви според вас са зрителите на Времена и нрави?

За първи път чух гласове чак на премиерата ми в TV2 и разбрах, че аудиторията веднага се е увеличила. Не съм маниак, нито грандоман, но гледам повторенията на предаванията ми и прослушвам части от записите, за да проверявам за пропуски. Винаги съм откривал неща, които мога да направя още по-интересни. Затова моите зрители са много разнообразни. В началото преобладаваха тези на средна и пенсионерска възраст, но постепенно започнаха да се обаждат и съвсем млади хора, за да покажат, че са приятно амбициозни и не принадлежат към мършавата и нечистоплътна олигофренската част от юношите.

 

А защо сте толкова критичен?

Че какво друго да правя например с политическата ни класа, освен да изтъквам безбройните й грешки и недостатъци. А всъщност в последната част на своето предаване аз каня само достойни хора, които непрекъснато изтъквам. Ако аудиторията не харесваше това мое поведение, едва ли толкова редовно щеше да ме гледа. В много от обажданията казват, че гледат дори и повторенията ми, за да си припомнят някои от нещата, които съм анализирал.

 

Какво мислите за телевизионната критика на Господари на ефира?

Техните забележки са просташки, занимават се с грешките на езика на своите колеги, при условие че 3 млн българи са на прага на изнемогването. Те просто живеят на мой гръб и на тези на още няколко водещи като мен. Друг е въпросът, когато аз правя забележки по техен адрес, но аз съм професионален критик. При тях се наблюдава гаври, подигравки, лъжи и опити за сриване и злепоставяне на конкурента.



Тагове:   Юлиан,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Едно от няколкото предавания, к...
28.02.2008 18:20
Едно от няколкото предавания, които следя, е това на професор Вучков.Добре, че го имаме. Дълбоки анализи, безпощадност към власниците, широк политически кръгозор, синтез на човешките ценности - това ни дава той, за да ни отваря очите. Много здраве и успехи му желая.
цитирай
2. анонимен - :)
08.03.2008 23:07
нерядко чувам,че tv2 съществува благодарение на руски инвестиции, това се потвърждава по някакъв начин и от проф.Вучков, който непрекъснато представя Русия в положителна светлина. Заслушайте се, фактите говорят най-добре.
цитирай
3. анонимен - не доволство от зрител!.
21.06.2008 23:22
как може да го гледате тоя кретен Юлиян Вучков? та той се мисли за едвали не бог, който не му отърва го реже, това ли е демокрация за него? за мене всеки има право да си изкаже мнението си, па било то и негативно да е. тиллй сам си проси да го намрзят и тия дето го смятаха за що годе нормално мислещ, а то излиза че е кариерист, да бъде известен. това е от мене. имейлът ми е (hrist40@abv.bg) който знае имейлът на г-ин Вучков да ми го прати. казвам се Християн Милчев.
цитирай
4. boial - ...ами не го гледай...
24.08.2008 09:24
Трябва да призная,че когато имам възможност гледам предаването и ми доставя удоволствие.Независимо,че има хода,който по прпосташки начин се изявяват.Малко са водещите ,който засягат важни теми.Но БЪЛАГРИНА се интересува повече от клюките,не от съществените проблеми.Който не харесва Професора,да не гледа.
ЧОВЕК ТРЯБВА ДА Е С ЖЕЛЕЗНИ НЕРВИ ЗА ДА ИЗСЛУШВА НЕКАДЪРНИТЕ ИЗКАЗВАНИЯ,НА ХОРА,КОЙТО НЕ СЕ НАУЧИХА,ЧЕ ТРЯБВА ДА ИЗКЛЮЧВАТ ЗВУКА НА ТЕЛЕВИЗОРА.Ако не не харесват Вучков,не гледат ли Милен Цветков?
АМИ ГЛЕДАЙТЕ УМНОТО ПРЕДАВАНЕ :"големият въпрос".Убеден съм...това ще задоволи претенцийте ви...
цитирай
5. анонимен - Само аз съм гений, само мене трябва да славохвалят!
16.09.2008 13:13
В предаването "Времена и нрави" на 14.9. много лошо впечатление ми направи коментара на Вучков за Георги Китов. Той каза: "Стига с този Китов бе! Няма ли други учени в България, проглушиха ни ушите с този Китов, само той ли е, айде стига вече, Китов, та Китов ..." и все в този род словоизлияния, с което този човек се срина в очите ми и ми заприлича на махленска клюкарка. Вучков, който много обича да се хвали и да получава похвали, чак се разтапя от удоволствие когато някой зрител му каже колко е гениален, няма поносимост към умните хора, защото си мисли, че единственият гениален е той. Наистина вече си мисля, че този човек е луд. Д-р Китов е направил множество значителни открития, свързани с културата на траките. Сред тях са гробниците в (Жаба могила) при Стрелча, религиозният комплекс „Хероон” край с. Старосел, откриването на 673-грамовата златна маска на тракийски владетел, гробницата на цар Севт ІІІ в могилата Голямата Косматка близо до Шипка, както и Александровската гробница украсена с уникални стенописи от средата на ІV век пр. Хр. и много други. Половината от експонатите в Българските музеи са негово откитие! И точно вчера, когато Вучков с пяна на уста хулеше Георги Китов в предаването си, АРХЕОЛОГЪТ е починал по време на проучвателни разкопки в Старосел на 65 годишна възраст. Светла му памет! Винаги ще има кучета, които ще лаят по великите и смелите.
цитирай
6. анонимен - Юлиан Вучков е недоразумение на природата
02.03.2009 22:09
Това нещо - псевдопрофесора Юлиан Вучков е истинска излагация за телевизията, която му е предоставила ефира си за неговите пародийни изяви. Предаването му е под всяка критика - то е абсолютна гротеска и може да бъде водено само от един болен мозък, какъвто е този шут. Толкова ли няма интересни неща за запълване на програмата, та се е стигнало до такъв абсурд? Само олигофрени биха го гледали с удоволствие. И ако те наистина са толкова много в обществото ни, Вучков им е най-подходящ за духовен водач. Но и това не оправдава предоставянето на национален ефир за целта. Така се опорочава и опошлява смисълът на телевизионната програма, като източник на ценности.
Асен Проданов, Бургас
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511822
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686