Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 13:49 - Бони - в началото на 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 2345 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 14:10


в. Монитор


Фолк певицата Бони: Не съм правила секс за една нощ

И със 700 кубика силикон, ако нямаш талант, няма да откриеш себе си

НАДЕЖДА СТОЯНОВА

image

Шоколадовата фолк дива Бони може да се похвали с награда за дебют от актьорската гилдия. Чаровната певица не спира да изненадва всички. Освен премиерата на лентата "Маймуни през зимата", в който изпълнява главната роля, усилено прави фотосесии и записи за предстоящия си музикален албум. Новият проект се очаква да се появи на пазара до края на февруари, но подробностите около него тя реши да запази в тайна. За сметка на това се разбъбри на тема кино, силикон, мъжете и пари.

 

­ Бони, неотдавна смая както родните, така и чуждите кино критици със скритите си актьорски заложби и успя да станеш симпатична дори на върли противници на поп-фолка…

­ "Маймуни през зимата" се казва филмът и премиерата му е на 7 февруари. Надявам се отзивите след това да са добри.

Изобщо не очаквах да ме поканят. Никога не съм предполагала, че ще участвам във филм и то в главната роля. Един ден обаче ми се обади режисьорката Милена Андонова и поиска да се срещнем, за да ми обясни подробно за какво става въпрос. Аз в определени моменти съм доста мнителна и дълго време не вярвах. В продължение на три месеца си мислех, че някой ми е направил скрита камера, но все пак участвах.

Вторият проблем беше сценарият. Не исках да го приема и за малко да разваля всичко. Оплаквах се непрекъснато пред целия екип, че не мога да изиграя тази роля. Имаше моменти, в които трябваше да се целувам с Асен Блатечки. Притеснявах се какво ще си помислят дъщеря ми, бащата на детето ми, познатите, феновете. Не можех да осъзная, че трябва да изляза от моята кожа и просто да играя ролята, за която са ме избрали.

­ Вярно ли е, че филмът пресъздава личната ти любовна драма?

­ Случващото се на моята героиня Дона, няма нищо общо с моя живот. Факт е, че има някои кратки моменти, които се доближават до преживяното от мен, но всъщност такива неща се случват на доста жени. Силни жени, които се борят с живота и се справят добре. Това е общото между мен и Дона.

­ А какво се случи в реалния живот с любовта ти?

­ Това са прекалено лични неща, за които обаче много съм говорила и вече не ми се ще да го правя. С бащата на детето ми сме в много добри отношения, приятели сме. Създали сме дете, за което и двамата се грижим. Какво по-хубаво от това? Но той има друго семейство.

­ Не веднъж си споделяла, че самата ти не си му позволила да се разведе…

­ Имам си някакви мои суеверия. По принцип не съм от хората, които гледат само себе си, което е голяма грешка. Може би поради тази причина положението при мен е такова, но не съжалявам. Детето си е мое. Създадено е от семеен мъж, от което обаче не се срамувам. Не съм първата и вероятно няма да съм последната с подобна съдба. Той желаеше да се ожени за мен, но предпочетох да не влизам в грях.

­ Предпочиташ самотата пред това да разделиш едно семейство?

­ Абсолютно да! Бъдещето е пред мен. Имам голям избор, защото ме желаят много мъже. Има време ­ рано или късно ще намеря подходящия партньор.

­ Покрай съвместната ви работа с Асен Блатечки в лентата "Маймуни през зимата" се заговори за заигравка между вас двамата. Прехвръкнаха ли искри помежду ви?

­ Нормално е да се появят слухове, но дали са верни…

Самото участие беше много приятно. Имаше, разбира се, трудни моменти ­ например ранното ставане, полевите условия, студът. Радвам се, че имах възможност да се запозная с доста известни, доказали се актьори. В случаите, когато не можех да се справя, се допитвах до тях, но нищо повече от това.

­ Да не би да не го харесваш като мъж?

­ Не, напротив! Всеки един от тях си има собствен чар, но не обичам да се заигравам там, където си вадя хляба.

­ Дразниш ли се, когато оценяват големите ти гърди, а не музикалния ти талант?

­ Изглеждам добре, но не мисля, че това е благодарение на бюста ми. Аз освен външен вид притежавам и необходимите певчески данни. Такива, с каквито могат да се похвалят едва 30 % от изпълнителките в цялата поп-фолк гилдия. Така, че не е само външен вид.

­ Силиконът може ли да направи една певица по-известна?

­ Не, не мисля! Дори да си сложиш 700 кубика, ако нямаш талант, не си намерила самата себе си като жанр, имидж, стил на пеене, това не може да помогне. Срещат се доста жени, при които има много хирургична намеса. Аз не съм против това, без значение дали става въпрос за известна личност или не. Щом имаш финансова възможност, защо да не се погрижиш да изглеждаш добре?

­ А ти как реши да си направиш такава операция?

­ Ами, след като родих дъщеричката си я кърмих шест месеца. Мина възстановителният период и реших, че имам нужда от корекция. Не съм ги направила обаче много по-големи ­ същите, каквито бяха преди да родя.

­ Някои от колежките ти започнаха да си махат имплантантите, например Гергана…

­ Не знаех. При някои момичета има много проблеми. За нея съм чувала, че след като си е сложила силикона получила усложнения. Тежестта на самия имплантант разтяга кожата и ако тя не е еластична, могат да се появят стрии и зачервяване.

­ Вярно ли е, че големите гърди разсейват добрия любовник?

­ Ами, може би трябва да питаш някой мъж. От моя гледна точка не е така. Хората, които обръщат внимание на това, си търсят дами за еднократна употреба. Аз обаче не съм наясно с еднократните ползвания, защото не съм правила секс за една нощ.

­ Могат ли певиците да изградят успешна кариера и добро семейство?

­ Не знам за другите, но аз мога, стига половинката ми да уважава труда ми. Повечето мъже искат те да издържат семейството, за да могат да го контролират. Не бих се примирила мъжът да ми хвърля по 20 лв. на ден и да си стоя вкъщи да върша домакинска работа. Аз също пера, чистя и готвя, но когато имам време. Превърне ли се жената в домашна робиня, партньорът є излиза да си търси друга.

­ Човекът до теб трябва ли да има дебел портфейл?

­ Не, но трябва да е на моето ниво, защото иначе той ще се чувства некомфортно. Мъжете се комплексират от по-силните жени. Затова казвам, че трябва да изкарва поне колкото мен. Няма голямо значение каква е работата му ­ може и да е държавна. Необходимо е обаче да е отговорен. Ако аз реша да спра да работя, искам той да може да покрива моите нужди, също и на детето ми.

­ Би ли издържала мъжа, пленил сърцето ти?

­ Няма да е за дълго време. В началото може би, но мисля, че не е редно. Мъжът е този, който трябва да се грижи за семейството.

­ Любов без секс или секс без любов?

­ Любов със секс и приятелство с любов.

­ Можеш ли да обичаш двама?

­ Сърцето ми е много голямо, но не за това да обича двама. Не е редно да ги лъжеш и да създаваш такива отношения.

­ Какво мислиш за момичетата, чиито път към успешна кариера минава през леглото на шефа?

­ Ами, няма нищо лошо. След като са избрали този начин, значи е добре за тях. Аз обаче така не мога. Докато притежавам талант, винаги ще имам и друг избор. Ако не бях певица, има още много неща, които бих могла да правя. Може би щях да продължа да уча, да се ориентирам към козметиката, фризьорството или друго, свързано с модата.

­ Или кино?

­ А-а-а, вече втори път ходих на кастинг за един филм с Жан Клод Ван Дам. Да видим дали ще стане.

­ Включи се в листата на партия Евророма заедно с Азис и Устата. Това значи ли, че имаш амбиции в политиката?

­ Моето участие беше със следната нагласа ­ всички, които участваме, по някакъв начин да помогнем на ромите. Нас все още ни приемат като второ качество хора, а не мисля, че е правилно. Всички сме еднакви. Разликата е в това, че някои са добри, а други лоши.

Иска ми се да се занимавам, да помогна, но не точно чрез политиката. Отпускат се толкова много помощи, а хората, които ги разпределят, прибират голяма част от тях. Мисля, че бих могла да контролирам това.

­ Какво би променила в страната, ако беше депутат? Щеше да накараш политиците да слушат чалга?

­ Е, не! Може би въобще нямаше да ги занимавам с неща от моята сфера. Щеше да се наложи да се ориентирам в друга посока.

­ Преди време участва в тв играта "Вот на доверие"…

-Спечелих два пъти и може би ако не бях подарила парите си, щях да остана и трета седмица.

­ Това PR-трик ли беше?

­ Не! В конкретния момент реших да помогна на г-н Пътников, защото постоянно обясняваше, че парите не му стигат. Знам какво е ­ родителите ми също са пенсионери. И така реших да дам спечелената награда. Защо не, при положение, че аз така или иначе работя и изкарвам. Вярвам, че всяко добро дело ще ми се върне.

­ Ако има ад и рай, ти къде трябва да отидеш?

­ Вече в рая!

­ Вече?

­ Няма безгрешен човек на земята. Аз също съм правила грешки, но настъпи момент, в който започнах да се старая да не го правя. Опитвам се да спазвам божиите заповеди ­ да няма омраза, нито завист.

­ Каква мислиш, че си била в предишния си живот?

­ Добрата фея!



Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511598
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686