Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 14:06 - Петя Павлова - преди VIP Brother 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 2077 Коментари: 0 Гласове:
0



в. Монитор
Петя Павлова:

Сънувам еротични сънища с Гари Стретч

Певицата никога не би коригирала малкия си бюст

НАДЕЖДА СТОЯНОВА


Един месец след началото на новата година сексапилната кукла барби Петя Павлова, може да се похвали с доста динамично ежедневие. Като че е спечелила от ТОТО-то – нов албум, нов договор за дистрибуция в Америка, втори уебсайт (www.myspace.com/petiaofficial), два нови видеоклипа, дует… И макар че се провали в борбата за родната Евровизия, интересът към нея нараства непрекъснато. Освен безбройни комплименти обаче русокосата красавица понесе и някои остри критики по свой адрес. Въпреки това не отказва медийна изява. Налага й се да дава по няколко интервюта на ден, както за печатните, така и за електронните медии. Трудно, но все пак успя някак да ме вмъкне в натоварения си график.

- Какво не ти достигна да се класираш за финала на българската песен в Евровизия?
- Звукът наистина беше отвратителен. В историята на цялата си кариера не си спомням да съм имала случай, в който да нямам никакъв контрол над ситуацията - какъвто беше случаят с представянето на песента ми Runaway на Евровизия тази година. Микрофонът ми беше драстично намален и не се чувах какво правя въобще, та камо ли да мога да си контролирам пеенето. Като се има предвид, че аз пея от много години, а и Runaway е най-лесната за пеене песен в новия ми албум, представи си каква екстремна ситуация е било откъм звук, за да не мога да овладея положението. Разбрах, че в залата не се е чул и тон от пеенето ми, а по телевизията е звучало ужасно. И на техническата репетиция беше зле, но на прякото предаване хората, които се занимаваха със звука надхвърлиха представите ми за безумно лошо озвучаване. Няма как на средата на песента в ефир да им креснеш, че не си чуваш пеенето и да ти увеличат звука на микрофона. Всичко, което имаш е 2 мин. и 55 сек. И всичко, което ти остава, е да запазиш самообладание и да изчакаш ужаса да свърши.
- Някоя от песните може ли да победи на международното състезание?
- Аз наистина нямах възможност да изгледам полуфиналите. Не съм запозната и с всички песни. Изгледах само тези, които БНТ е продуцирала. Звукът им беше блестящ - много по-силен от този на останалите 18 участници, пипнат и с ефекти на гласовете. Песните бяха представени по прекрасен начин спрямо виждането на всеки един от изпълнителите и си личеше колко много пари националната телевизия е вложила в правенето на тези три парчета и представянето им. Те бяха на добро ниво. Аз лично харесах най-много представянето на Стоян и Елица - беше вълнуващо, пълно със заряд и енергия. Тяхното изпълнение се отличи драстично от тези на всички останали участници, които успях да гледам.
- Смяташ ли, че има корупция в конкурса?
- Нямам представа. Познавам някои хора от журито, с които съм имала честта да работя през годините и смея да твърдя за тях, че са хора, които разбират от работата си и от хубава музика. Изпитвам огромно уважение към тях и съм сигурна, че са направили всичко възможно да подберат най-добрите песни за полуфиналите от тези, които са били предадени за конкурса. Друг е въпросът доколко е честно да се изработи перфектен звук само за трите песни и да се отделят часове за работа над техния саунд за живото предаване, както и за усъвършенстване на звука на вокалите на тези песни, а да не се положи старание да се направи всичко най-добро и за останалите песни. Смятам, че това е наистина непрофесионално и нечестно спрямо останалите участници.
- Няма как да не те питам за тази прословута песен, която уж си откраднала от Бритни Спиърс. Каква точно е истинската история?
- Не съм я откраднала! (смее се) Просто имах късмета да попадне в „моя лагер" и да я запиша аз. Вярно, че първоначално е била дадена на рекърд компанията на Бритни с цел да бъде включена в албума й, но поради куп политики в компанията отпада. BMG Publishing в Лондон я предложиха на мен, тъй като решиха, че мога достойно да я представя и би била подходяща за моя албум. Получи се чудесно и съм много щастлива, защото песента се харесва на всички.
- Чувала съм, че когато си замина за Лондон, не си знаела английски език. Вярно ли е?
- Да. Не знаех и две думи на английски. Отне ми година и половина, за да проговоря. След това кандидатствах и ме приеха в University of Westminster, където учех 3 години Комерсиална Музика и 2 години Стратегическо Управление на Музикалния Бизнес. Бях много упорита и завърших с отличие. Вече имам академичен английски и изключително се гордея с това, особено като се има предвид, че през 1997 г. приемах английския за толкова труден, че ще е невъзможно за мен да го науча толкова добре. Е, няма невъзможни неща! Бих окуражила всеки да учи език. Да знаеш повече езици е богатство.
- Името ти се спрягаше с това на Дейвид Бекъм…
- Е, да, ама не. Всичко е измислица на таблоидите в Англия.
- До колкото знам 4 години си била гадже на Тодор Въртигов (един от съдружниците на известния с бизнеса си с пиратски дискове, Макарона). Вярно ли е, че сте се разделили заради професията ти?
- Не, той беше мое гадже! Тодор Въртигов е създателят на Унисон и мозъка зад корпорацията. Когато започнах да излизам с него, основа Пулс Рекърдс и беше един от малкото хора в България, които започнаха да лицензират музика от вън за българския пазар. Бизнесът му беше свързан с издаването на музика с платени права. С две думи той се дистанцира от дейността на Унисон и Емил. Те имаха различни виждания за развитието на бизнеса им и затова се разделиха. Смятам, че Тодор постъпи правилно.
Връзката ни постепенно се разпадна. Разделихме се, защото по това време аз не виждах бъдещето си в България. Исках да уча музикален бизнес и да се установя в Лондон. А и покрай пътуванията ми, вече бяхме доста отчуждени и не виждахме бъдещето си заедно. Разделихме се като приятели и все още сме такива.
- Смяташ ли се за кариеристка?
- Кариеристка - не, по-скоро съм човек, който иска да постигне грандиозни неща в кариерата си и работя здраво, за да се случи. Упорита и трудолюбива съм. Може би има периоди, в които трябва да намаля темпото и да си дам повече време за почивка...
- Покрай участието ти в лентите "Джеймс Бонд" и "Хари Потър" си се запознала с много известни актьори. Успя ли някой от тях да ти завърти главата?
- Не. Много са повърхностни, с голямо его и всичко е „аз", „аз", „аз". Впрочем с повечето актьори е така, няма и как друго яче да бъде.
- Имала ли си еротични сънища с някой от холивудските актьори?
- Гари Стретч. Много го харесвам! И го познавам лично. Той дори не подозира.
- Как изглежда идеалният мъж… за теб?
- Хубав, добър, интелигентен, с добро възпитание и прекрасна лична хигиена. Амбициозен, работлив и знае как да защитава жената до себе си. Не прекалява с алкохола. Човек е, на който може да се разчита. Има стабилен морал.
- Какво смяташ за силиконовите фолк красавици?
- Какво трябва да смятам? Всеки живее собствения си живот и избира как да го живее, как да изглежда и как да постига целите си. Аз съм за свободата на избора. За всеки има място под слънцето! Затова е и толкова интересно да се живее.
- Би ли могла някоя от тях да постигне твоя успях извън България?
- Защо не? Много от поп фолк изпълнителките имат хубави гласове. Освен това усъвършенстват техниката си на пеене покрай всичките тези участия, които имат, имат стилисти и гримьори, които се стараят да ги показват във възможно най-добрата им светлина. Трябват им само песни, които да са в стил, продаваем в Западна Европа или Америка. Но е и въпрос на късмет - да си на правилното място, в подходящото време. Всичко в живота е въпрос на обстоятелства.
- Силиконът може ли да помогне на една певица да има по-успешна кариера?
- Нямам представа, но най-вероятно. Нямам кой знае какви наблюдения в тази насока. Аз съм с малък бюст, който никога не бих коригирала. За мен малките гърди са много по-елегантни и повечето дрехи им стоят по-добре. Въпрос на виждане и вкус.
- А ти самата правила ли си си някакви корекции? Напоследък голям хит е ботоксът…
- Не, засега, но не бих се спряла, ако видя, че имам нужда. Аз съм за всякакви видове корекции и подобрения по тялото и лицето, ако те могат да накарат човек да се чувства по-добре. Разбира се, не говоря за екстремни случаи, в които се прекалява.
- Би ли се снимала за еротично издание?
- Да, но зависи кое е изданието. Отказвала съм на Playboy и на Penthouse в Англия през 1997, току що отказах и на Playboy в Маями. В моя 12 месечен календар за 2007 съм доста разголена, но е премерено и с вкус. Бих се снимала за MAX. Фен съм на стила на снимане в списанието - всички фотографии там са много по-арт от тези в другите списания. Също и за FHM и MAXIM. Харесва ми дързостта и закачливостта в стила на MAXIM - има някаква арогантност при тях, която ми е интересна. Но зависи от вижданията им за представянето ми на техните страници. Във всеки случай, ако някога снимам за тях, трябва да е добре обмислена фотосесия, а не просто разголването на поредната поп певица. Трябва да има история. Иначе няма смисъл. Поне не за мен.
- Какво стана с идеята ти да пуснеш модна линия?
- Първата е вече готова. Тъй като е лимитирана серия за колекцията на CITY TV и радио, ще се продава само на техния уебсайт. Работя и над нова колекция, която едва ли ще е готова преди края на 2007, защото съм много ангажирана с музикалната продукция и администрацията по лицензирането на албума ми. Напоследък ми остава все по-малко време за странични дейности.



Тагове:   VIP,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510233
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686