Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 14:09 - Петя Павлова - след VIP Brother 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1680 Коментари: 0 Гласове:
0



в. Монитор

Петя Павлова:

Бих направила дует с Азис или Деси Слава

Певица заминала за Англия без да знае дума английски и с 80 лв. в джоба

Надежда Стоянова

- Защо влезе във Vip Brother?
- Хареса ми идеята да бъда поставена в ситуация, в която в нормалния живот не бих била. Мисля, че участието ми в шоуто е едно от най-интересните неща, които са ми се случвали. Харесаха ми хората, както и това, че много се забавлявахме. Направо се заливах от смях на шегите на Катето и Азис. Невероятни са! Наслушах се на прекрасно пеене – там има големи таланти. Успях да се запозная със стила поп-фолк, защото преди това не бях слушала много такава музика. Азис и Деси се оказаха много талантливи и имат доста хубави песни.
- Имаш планове да правиш собствено предаване. За какво точно става въпрос?
- Вярно е, че имам, но не искам да говоря за това, защото все още обсъждаме с продуцентите какво точно ще бъде.
- Конкурентно ли ще бъде на “Горещо” на Венета Райкова?
- Искаш да кажеш на “Усойно”. (смее се) Няма да има нищо общо с нейното предаване. Това, което подготвям ще бъде шоу, каквото не е имало до този момент в България.
- Я кажи защо толкова не се харесахте с Венета?
- Не, че не сме се харесали, просто не можехме нещо да се разберем с нея. Това е нормално – все пак 12 уникални личности събрани на едно място.
- В събота Big Brother постави няколко условия на Съквартирантите, за да могат да гледат мача ЦСКА-Левски. Венета написа 100 пъти, че те харесва и си отряза кичур от косата. Ти имаш ли нещо общо с това условие?
- Не знаех! Бях обаче наистина изненадана, че си отряза кичур от косата в моя чест. Признавам, че ми беше много приятно. Честно казано обаче не бих й причинила подобно нещо.
- От това, което се видя по Нова тв, зрителите останаха с впечатление, че се дистанцираш от Съквартирантите?
- Погрешно е! Аз бях много по-общителна от това, което се е видяло. Освен това ми беше много весело – пяхме, танцувахме, имахме гримьорски сесии с Азис. Много съм си говорила почти с всички, включително и със Здравко, но съм сигурна, че и това не са го давали.
- Защо не те чухме да пееш?
- Ами, защото не са го показали. Очевидно са решили, че поп-фолкът ще привлече повече зрители. Вероятно хората, които гледат денонощния канал са ме чули.
- Смяташ ли, че участието ти в тази игра ще ти помогне в кариерата на родна земя?
- Музикално погледнато, не бих казала! Едва ли ще продам повече албуми. Най-вероятно ще ми донесе повече популярност, защото се оказа, че това е най-гледаното предаване. Много съм щастлива, макар че съм сигурна, че голяма роля за гледаемостта играят Азис и Деси Слава.
Азис е много колоритна личност. Земен е и успява да забавлява всички. Той всъщност е голямата звезда в Къщата. Деси Слава пък има прекрасен глас, но тя истински ме спечели, когато ме защити пред Венета и Роси в “салатения скандал”.
- Какво друго ново да очакват феновете ти, освен предаването?
- Ще снимам нов клип на песен, която ще излезе на сингъл в Америка. В България ще пусна само видеото. През септември пък ще снимам клип на единствената изцяло българска песен, която съм правила – I Told You. До края на годината очаквам да стане и моята колекция Petia Fashion, която включва тениски, потници… Аз вече имам една готова колекция, чиито маркетинг се движи от радио и тв CITY и не знам точно кога ще я пуснат. Лимитирана серия е, която ще се продава само на техния сайт.
- Чувала съм, че когато си замина за Лондон, не си знаела английски език. Вярно ли е?
- Да. Не знаех и две думи на английски. Отне ми година и половина, за да проговоря. Освен това бях само с 80 лв. в джоба, но за щастие имах добри приятели, който ми помагаха, докато си стъпих на краката.
- Имала ли си еротични сънища с някой от холивудските актьори?
- Гари Стретч. Много го харесвам! Това беше още в студентските ми години, тъкмо се бях запознала с него. Никога обаче не сме били интимни – много добри приятели сме.
- Как се запозна с Джон Кюсак?
- Ами, много странно. Съвсем случайно се засякохме в един ресторант и единствената маса, на която имаше 6 свободни места беше моята. Така той дойде и каза: Здравей, аз съм Джон! Може ли да седне при теб? След това излизахме няколко пъти по ресторанти, кафета. Много съм впечатлена от него.


ГОЛАТА ИСТИНА
- Би ли се снимала за еротично издание?
- Да, но зависи кое е изданието. Задължително трябва да има добра идея за фотосесията, не просто да се превърна в поредната съблякла се певица. Отказвала съм на Playboy и на Penthouse в Англия през 1997, отказах и на Playboy в Маями. В моя 12 месечен календар за 2007 съм доста разголена, но е премерено и с вкус. Бих се снимала за MAX. Фен съм на стила на снимане в списанието - всички фотографии там са много по-арт от тези в другите списания. Също и за FHM и MAXIM. Харесва ми дързостта и закачливостта в стила на MAXIM - има някаква арогантност при тях, която ми е интересна.

ИНТИМНО
- Разкажи за връзката ти с Тодор Въртигов (един от съдружниците на известния с бизнеса си с пиратски дискове, Макарона).
- Не, той беше мое гадже! Тодор Въртигов е създателят на Унисон и мозъка зад корпорацията. Когато започнах да излизам с него, основа Пулс Рекърдс и беше един от малкото хора в България, които започнаха да лицензират музика от вън за българския пазар. Бизнесът му беше свързан с издаването на музика с платени права. С две думи той се дистанцира от дейността на Унисон и Емил. Те имаха различни виждания за развитието на бизнеса им и затова се разделиха. Смятам, че Тодор постъпи правилно.
Връзката ни постепенно се разпадна. Разделихме се, защото по това време аз не виждах бъдещето си в България. Исках да уча музикален бизнес и да се установя в Лондон. А и покрай пътуванията ми, вече бяхме доста отчуждени и не виждахме бъдещето си заедно. Разделихме се като приятели и все още сме такива.


Тагове:   VIP,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511760
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686