Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 13:43 - Теди Кацарова - за бг Евровизия 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1206 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 14:11


в. Монитор

Теди Кацарова: Негативността в България ме побърква


Симпатичното миньонче ще участва на родната Евровизия

НАДЕЖДА СТОЯНОВА

Чаровната, енергична и откровена звезда от музикалната сцена Теди Кацарова се отличава с със свой собствен и неповторим стил. Определено не може да бъде сбъркана с друга. По-известна като че ли извън България, сега тя се завърна отново, за да покорява върхове на родна земя – поне за известно време. И претичвайки от фотосесия към различни интервюта, поп певицата отдели част от времето си за хортуване с “Монитор”.

- Наскоро се върна от Финландия. Какво ново в професионално отношение ти се случи, докато беше извън страната?
- Много неща се случват и то предимно хубави. Преди Коледа получих мейл от немския композитор Петер Горски, в който той ми пишеше как преди две години ме е забелязал на финала на Евровизия Финландия и съм му направила голямо впечатление като певица. Сега виждайки, че България влиза в Европейския съюз, той ме откри и ми предложи двамата да направим песен за българското издание на Евровизия. Ето защо веднага след Рождество Христово заминах за Мюнхен, за да се видя лично с него. Оказа се, че той е изявен рок музикант и вече повече от 20 години е в музикалния бизнес. Заедно създадохме песента Super Fire, като българския текст поверих на любимата ми поетеса Надежда Захариева. Влязох в студио още в началото на януари и изненадах дори себе си със съвсем ново звучене и стил. Песента беше одобрена от българското жури и с радост ще я представя на 3 февруари.
Този проект ми вдъхна кураж и позитивизъм, защото осъзнах, че страната ни наистина е приета в Европа. Най-хубавото е това, че в музиката няма расизъм, няма подценяване, а само желание за създаване качествен продукт с положителен международен заряд.

- А какво ново има в личен план?
- За съжаление не ми остана много време за личния ми живот, защото напоследък съм изцяло отдадена на работата. Мога да кажа обаче, че съпругът ми е 100 % зад мен и ме подкрепя истински.

- Знам, че си работила с DJ Gismo и Mendez. Харесваш обаче много музиката на американския рапър Nelly. Не се ли замисляш за дует с него?
- Ооо, бих била много поласкана и изключително щастлива да работя със звезда от неговия ранг. А колкото до DJ Gismo аз все още работя с него, но също така ни свързва и едно прекрасно приятелство. За мен той е еталон за това как една звезда може да е истински човек, стъпил на двата си крака на земята.

- Пееш от 15 годишна. Ако родителите ти не бяха музиканти, щеше ли да се занимаваш със същото?
- Не знам. Може би да, а може би не. Нямах желание да съм певица, но всичко се случи като че ли по предначертан начин и животът ми се обърна в съвсем друга посока. Всъщност обаче най-важното е, че съм изключително щастлива, занимавайки се с музика. За мен всяка песен, която създавам, носи частица от моята душа. Мисля, че съм изключително облагодетелствана от факта, че от малка неосъзнато попивах от родителите ми как да се държа на сцена, как да пея, как да общувам и да работя. Благодарение на дисциплината, която те създадоха в мен, аз съм подготвена за всяка студийна сесия в чужбина. Винаги съм изключително горда като получа похвала от професионалистите, с които имам възможност да общувам. Това всъщност е всяка моя лична победа и стъпка нагоре, защото там в Германия, Швеция или Финландия не знаят кои са моите родители. Те знаят единствено и само Теди с нейните гласови възможности и талант.
Всъщност за България известността на родителите ми колкото ми помогна, толкова ми и навреди. Това обаче ме направи по-силна, самостоятелна и изработих свой собствен стил, неподлежащ на сравнение.

- Като дете си искала да станеш балерина. Защо се отказа от танците?
- Човек избира тази дейност, в която е толкова сигурен, че да може и да импровизира. Обожавах балета, но знаех, че не съм толкова добра, а и няма да стана. Затова реших, че вместо да си поставям неизпълними цели е по-добре да положа усилия в нещо, в което съм много по-добра.
Интересното за детството ми беше, че бях много дисциплинирано дете. По онова време бях плътно заета с уроци по пиано, балет, плуване, волейбол, та дори и стрелба. Баба ми и дядо ми се бяха погрижили да ме затрупат с достатъчно дейности.

- Коя е твоята стихия? Пеенето ли?
- Да, но и готвенето… (смее се). Обичам да се вихря в кухнята, а и да рисувам много.

- Какво може да те изкара от равновесие?
- Негативността в България ме побърква до такава степен, че се изолирам и се опитвам да създам около себе си кръг само от усмихнати ситуации и хора. Според мен съмненията във всичко водят до тотален провал във всяко начинание и вместо да влагат всички сили в черногледство, хората биха могли да направят същото, мислейки позитивно. На това се научих в Швеция. Никога не казвай, че имаш проблем – той не съществува.

- Какво смяташ за силиконовите хубавици на поп-фолка? В последните години те са най-обсъжданите личности в страната.
- Ами, това е въпрос, на който мога да отговоря многозначно. За всеки влак си има пътници! Според мен е важно какво послание отправяш и дали искаш и след 20 години да си все така уважаван – тогава, когато физическата красота вече от части я няма.

- Вярваш ли, че някоя от тях би могла да има твоя успех извън България?
- В Скандинавия жените са изключително семпли. Там най-важното е да си здрава, да имаш чиста кожа без грим и блестяща естествена коса. Аз самата смених стила си коренно и се чувствам изключително свежа и повтарям чиста. Ако тръгнеш по улиците там намазан с много грим, всички ще те възприемат като нечистоплътна и лека жена. Същото се отнася и за дрехите и обувките. През деня стилът трябва да е спортно елегантен и най-вече удобен, защото там хората много спортуват. Вечер дамата може да си позволи и някои волности като висок ток и къса пола.

- Ясно, значи там нашите чалгаджийки ще минат за проститутки. Какви са идеалните женски мерки според теб?
- Няма такива… всяка жена би могла да е идеална, ако има самочувствието на такава. Ако се харесваш и обичаш, ще бъдеш харесвана и обичана.

- А мъжки?
- В Скандинавия мъжете са изключително красиви и обаятелни, но и за тях важи същият принцип.

- Изневярата грях ли е за теб? Случвало ли ти се е да измениш на половинката си?
- Ха-ха! Не! Засега съм изключително вярна, защото знам, че мога да очаквам същото от страна на съпруга ми. Според мен обаче грехове не съществуват, греховете ги създаваме ние в нашето съзнание. Човек може да срещне любовта си, докато е нещастно омъжен или женен… така че всичко е относително.

- С какви чувства си спомняш първата си любов?
- Мили и топли чувства ме обгръщат. Той беше скандинавец от Норвегия, внук на много близка приятелка на майка ми. Ха-ха, все на такива ми върви. Бяхме 14-годишни и всичко беше платоническо.

- А последната?
- Последната е съпругът ми, колкото и тривиално да звучи.

- Успя ли някой финландец да ти завърти главата?
- Мога да кажа, че там имам голям успех сред мъжката половина, тъй като по тези крайща се наблюдава голям недостиг на тъмни средиземноморски тип жени. Все още обаче оставам вярна на себе си по отношение на честността в брака.

- Ако си невидима за един час, какво би направила?
- Хъм, бих се завряла в някаква шоколадова фабрика!

- Би ли се снимала в еротично списание?
- Зависи от списанието… Не знам, не съм мислила по въпроса.

- Това добър начин ли е за спечелване на слава?
- Вероятно за някои жени, които разчитат повече на визията си, но отново повтарям, че всичко е относително. Най-важното е да знаеш какво искаш от живота и да помислиш какви ще са последствията от всяка постъпка, защото не живеем сами на този свят, а с хората. И именно с тях трябва да намерим хармонията в отношенията.


Тагове:   Евровизия,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510239
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686