Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 13:37 - Венета Райкова - VIP Brother 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1180 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 14:12


в. Монитор

Венета Райкова:

Договорката ми с Азис беше жест на добра воля

image

- Какво беше първото нещо, което направи след излизането си от Vip Brother?
- Определено не успях много да си почина - спах около два часа. Снощи след лайфа се видяхме с екипа на “Горещо”. Дойдоха до вкъщи да ми помогнат да си донеса багажа и да ми пуснат водата, защото мъжът ми я беше спрял.

- Какво мислят колегите ти за участието ти в играта?
- Много са доволни от мен. Получих огромен букет от около 100-тина червени рози от продуцента, от режисьора още един – дори по-голям. Казаха, че се гордеят с мен, както и ръководството на Нова тв. Освен това се оказа, че рейтингът на “Горещо” от Изповедалнята е бил много по-голям дори от сватбата на Азис или интервюто ми с Мира Добрева. Най-успешно във VIP Brother е било предаването с Роси Новева, за което всъщност страшно се притеснявах. Тя все пак не беше толкова известна на широката публика и не знаех дали ще бъде интересна. За щастие, огромен брой зрители са проявили любопитство към нея.

- Кога ти беше най-трудно в Къщата?
- Когато трябваше да влизам в Изповедалнята да снимам “Горещо”. Това е най-подтискащото място в Къщата и вероятно именно с такава цел е направено. Много ми беше трудно да се концентрирам там. Трябваше също и сама да си правя предаването – без сценаристи, без слушалка в ухото, без ауто кю… Честно казано, ако трябваше да избирам, бих предпочела да си почивам, а не и в играта да работя.

- Имахте ли специална схема, чрез която някой от екипа на предаването ти да ти подсказва?
- Ами, би могло да се направи подобно нещо – например със смигане на оператора. Предпочетох обаче да не го направя по този начин, защото мнението на оператора и на екипа на “Горещо” може да се различава от предпочитанията на публиката. А и по време на второто и третото интервю при мен стоеше едно момиче от СИА, което следеше да не се договоря нещо с оператора. Освен това предполагам, че не е била само тя – наблюдава ли са ме много хора.

- Защо отказа да участваш в шоуто миналата година?
- Отказах, защото имах да се занимавам с конкурса “Мини Мис”, за който взех 10-годишен лиценз. По същото време имах и лични проблеми. Не можехме с мъжа ми да изплащаме кредита, който изтеглихме за жилището си и се наложи да го продадем. Всъщност тогава не направих и конкурса, но тази година ще го има и то само след няколко седмици.

- Вярно ли е, че си поискала 50 хил. лв., за да влезех в играта?
- Всеки договор има клауза за конфиденциалност. Ако ръководството на телевизията реши да разкрие подробности от договорите, ще разберете.

- Кой е най-добрият артист вътре във Vip Brother?
- Бях изненадана от Катето Евро. Ще дам конкретен пример: Катето непрекъснато обяснява, че мястото на Яница не е в къщата, защото там нямало дървета, цветя. Няма обаче смелост да го каже в очите на Здравко и Христина, а го говори зад гърба им.
Моите приятели преди играта ме съветваха да се правя на жертва, защото това се харесва на зрителите. Аз между другото влязох с идеята да бъда добра, но това съм си аз. Задавам неудобни въпроси не само в предаването си, а и в живота.

- Ти не се ли превърна в жертва с историята, която разказа за баща си?
- Преди малко получих смс от сестра ми от втория брак на баща ми. Тя ми е написала, че баща ми ме смята за грешка. Освен това тя казва, че на семейството им не му е приятно да ги обсъждам и затова повече няма да коментирам тази тема.
Аз много съжалявам, че се разплаках като разказвах как ни е изоставил. Този човек не заслужава нито една пролята сълза. Надявах се да не са го излъчили и звънях в Изповедалнята, за да помоля Big Brother да не пуска този откъс, но никой не пожела да ми обърне внимание.

- Преживяното в детството оказва ли влияние върху отношението ти към мъжете?
- Да, абсолютно. Ние с Тихомир дори посещавахме психотерапевт, който каза, че аз подсъзнателно наказвам всеки мъж заради това, че не съм получила обичта на баща ми.

- Съжаляваш ли за нещо направено в Къщата?
- Не съжалявам за нищо казано и направено, защото за мен истината не е проблем. Петнайсет години, откакто се занимавам с това, непрекъснато търся истината. Няма проблем – нека аз съм злодея на Vip Brother, нека понеса всички негативи.
Мисля, че не трябва да се променям, защото иначе ще остана без работа. Концепцията на “Горещо” е направена конкретно за мен, точно заради характера ми, затова, че съм непримирима.

- Смяташ ли, че хората ги е страх от теб?
- Е как ще ги е страх – аз съм 45 кг. Даже сигурно вече съм по-малко, защото бях болна последната седмица и не съм се хранила много. Тази сутрин също не можах да закуся. Чакам мъжът ми да излезе, дано като победител, да си ме храни, да си ме глези. Вярно е, че той има мускули и се оказа, че има такива, които се притесняват Тихомир да не ги набие. Той обаче е такава душичка обаче, че просто няма как да се случи.

СЛУХОВЕ
- Ще се развеждате ли с Тихомир?
- Тези слухове се появиха в медиите преди няколко месеца, защото някои колеги просто сутрин като станат решават, че ще съчинят нещо. Много се радвам, че зрителите на Vip Brother видяха, че това е лъжа. Смея да кажа, че бракът ми е доста стабилен, макар че имаме разногласия понякога, но това се случва във всяко семейство.



КОНСПИРАЦИЯ
- Защо не се наговорихте с Тишо кого да номинирате?
- Защото знаех, че вътре има четирима души, които предварително са се разбрали. Бизнесдамата Ваня Червенкова седмица преди началото ми разказа конспирацията на Азис, Деси, Китаеца и Маги. За мен това е нечестна игра. Група хора смята, че всички останали са глупави и по нечестен начин да спечелят голямата награда. Всъщност нямахме много време да обсъдим участието си, защото подписахме договорите си буквално дни преди началото. Аз дълго се колебаех дали да се включа.

- Не е ли нечестна игра и договорката с Азис?
- Ние с него говорихме за много неща и аз поех един-единствен ангажимент – да не го номинирам, без да очаквам същото от негова страна. Това всъщност беше жест на добра воля към него.


Тагове:   VIP,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511945
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686