Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 13:33 - веселин данов - от VIP Brother 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1675 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 14:12


в. Монитор

Веселин Данов:

Познавам много престъпници още от студентските си години

Политикът иска хората да повярват, че се е променил в положителна посока

НАДЕЖДА СТОЯНОВА

- Вероятно вече ти е омръзнало да обясняваш едни и същи неща, но няма друг начин да задоволиш хорското любопитство…
- А-а-а, аз мога да говоря още много, стига да има кой да ме слуша. Вярно е, че дадох много интервюта, но няма проблем. Предполагам вече хората са разбрали, че съм откровен и предварително извадих наяве и мръсните неща за себе си. Няма от какво да се срамувам, защото няма безгрешни хора.

- В едно интервю каза, че съжаляваш за начина, по който си изживял живота си…
- Не! Казвам, че съжалявам, че заради начина, по който изживях живота си съм наранил близки и важни за мен хора.

- Ако имаше възможност, какво би променил?
- Бих върнал родителите си!

- Ники Кънчев те нарече безупречен интригант. Има ли основание за това?
- Ами, ако отговоря на този въпрос, може би ще прозвучи като хвалба, а аз не искам сам да изтъквам качествата си. Вероятно така смятат и други хора, защото аз много добре разгадах тактиката на всички участници във Vip Brother. Ние всъщност не бяхме ВИП, защото всички са там заради наградата. В никоя друга страна известните личности не взимат парите или ако го направят, ги даряват за благотворителност. Именно това щях да направя и аз, ако бях спечелил. Така или иначе влязох с ясната идея, че няма да спечеля.

- Защо се отказа? Да не би да се почувства слаб да стигнеш до финала?
- Какво значи слаб? В случай, че бях останал в Къщата, щях да се боря като куче до финала. Това обаче се превърна в семейно шоу. Нямам нищо против да се върна с жена си. Така обаче стартът не беше равен и много от хората там са на същото мнение. Калин, например, каза “Евала, Веско! Постъпваш мъжки!”.

- Част от зрителите смятат, че останалите не са на твоето интелектуално ниво…
- А-а-а, няма такова нещо! От всеки от тях научих по нещо. И съм сигурен, че всеки от тях в дадена сфера е много по-добър от мен.

- Сам признаваш, че състоянието ти възлиза на 15 млн. евро.
- Сега да се разберем. Аз все още не съм сложил тотала, защото имам да живея. Организаторите поискаха от мен да кажа горе-долу. Трябва да се има предвид, че голяма част от тези пари са наследство. Моят дядо беше книгоиздател и събираше марки. През 45-та година дава огромната си колекция на някакви хора да я съхраняват. След 30-тина години аз попитах баба ми какво е станало с албумите, които можеха да напълнят цял гардероб и тя ми обясни. Намерих хората и се оказа, че са страшно честни. Върнаха ми ги и всъщност забогатях от продажбата им, а не от наркотици и рекет, както говорят из Варна. Започнах да се занимавам с номизматика. Един от тарторите на иманярите и на номизматите в България Зелязко Колев – Императора ми беше приятел. Заедно сме ходили да купуваме монети.
По-късно се захванах с нещо, за което по-късно ме осъдиха – незаконна търговия и валута. Купувах и препродавах касетофони, видеа, касетки, дрехи… От там нататък започнах да се занимавам със законен бизнес, в днешно време. Имам много хубава голяма колекция от картини. Едните са ми по наследство още от дядовците, а другите аз съм купувал – имам около 400. Всичките са интересни, фантастични бих казал.

- Очевидно не парите са били определящият фактор за влизането ти в Къщата. Каква беше причината?
- Купонът, разбира се. Това всички успяха да го видят. Когато се пее, пея; когато се танцува, съм номер 1 на дансинга; когато се псува, мога да бъда много вулгарен. Влязох в това шоу заради предизвикателството, защото наистина едно много силно преживяване, което пожелавам на всеки да изпита. Благодарен съм на организаторите, че ме поканиха точно мен, макар че съм и малко обиден. Никой от участниците досега не си е тръгвал по този начин. Винаги е имало разговор с тях, за да обяснят защо напускат и какви са им впечатленията. На мен почти не ми дадоха възможност да говоря.

- За кого от съквартирантите промени мнението си след престоя в Къщата?
- За тези в отрицателна посока, по-добре да не говоря, защото много мога да кажа за Христина например, но ми е под достойнството. Сутринта разбрах какво е казала по мой адрес, но тя не е виновна, че е проста. Затова ще се спра на тези, които ме изненадаха приятно. Китаецът е моят фаворит, защото се оказа много приятно момче и според мен той трябва да спечели. Борбата обаче ще е жестока и всъщност вече започна - къщата е разделена на лагери. Аз ако бях останал, щях да действам по следния начин: щях да удрям на слабите места. Първите хора, които щях да номинирам за изгонване щяха да бъдат Китаеца и Тихомир, защото тръгнели си Китаеца да речем, веднага би си тръгнал и Азис. Същото е и с Венета Райкова. За Ники и Тишо обаче мисля, че не биха се оказали, ако половинките им ги няма, защото те са влезли, за да се забавляват.
А Росито… Не знам защо всички я нападат и обиждат, че била курва и не знам си каква. Тя е едно много мило момиче с проблеми. Какви точно са те, няма да обсъждам. Роси обаче определено не трябва да пие алкохол изобщо, защото се видя, че става страшно.

- Как би реагирал, ако жена ти в национален ефир заяви, че има любовник?
- Нито една моя жена не би го казала, защото съм много добър любовник. Никога не съм искал да злепоставя жена си, нито да се подигравам с нея. Изключително много държа на нея – първо на нея, а след това на детето си, защото тя го е създала, отгледала и възпитала. На трето място държа на тъща си и това го казвам сериозно. Тя е играла ролята на моя майка.
Това, че съм имал някакви странични контакти, не значи нищо. Мъж, който не ходи, не е мъж за мен. Ако живеехме във Франция или Италия, щях да питам коя жена си няма любовник. В България върви следното вярване: като ебе мъжа, ебе семейството, а като ебат жената, ебат семейството. Важното е да не нараниш другия като го пренебрегваш. Ето например, пуснаха ме от затвора на 27 декември, на 29-ти отидох и взех бижута, които после изплащах. Направих го, за да не се чувства унизена, че е по-долу от останалите в компанията, в която сме.

- Какви са амбициите ти в политиката?
- В политиката не бива да влизат бедни хора. Амбициите не са ми големи. Искам наново да бъда в Общинския съвет. Това, че ще се кандидатирам за кмет, не означава, че разчитам да спечеля, защото зад мен трябва да застане сериозна политическа сила. “Атака”, “Герб”, БСП – за да имам шанс. Шанс нямам и аз си го знам. На миналите избори през 2003-та обаче без никаква подкрепа бях на четвърто място, което е фантастично постижение. Ако бях в Америка, щях да бъда на първа страница в Newsweek. Искам да вкарам общински съветници и затова се кандидатирам за кмет. 
Вероятно всички мислят, че влязох в Къщата, за да стана по-известен, което ще ми помогне на изборите. Аз съм си достатъчно известен и уважаван във Варна, а и в София също.

- Имаш общи възгледи с Волен Сидеров. Смяташ ли да търсиш неговата подкрепа?
- Той може да има някой странни идеи, но ние започнахме да работим заедно по едно време, а после се разделихме.

- Защо?
- Не се разбрахме точно на изборите, което беше груба грешка и за него и за мен. Аз нямаше да му донеса толкова гласове, колкото той на мен, но щях да му дам много верни хора. При мен предателство няма. Бих работил обаче отново с Волен Сидеров, но ако сме равнопоставени, а не да съм му слуга. Бих работил и с Герб, но Бойко Борисов не ме обича. Случвало се е да употребява квалификации по мой адрес, а и аз два-три пъти съм му теглил псувни.

- От къде познаваш Митьо Очите и други представители на т.нар. подземен свят?

- Още като отидох да следвам във Варна се запознах с някои от т. нар. криминален контингент. Не знам как стана – от само себе си. После покрай тях се запознах и с други и не го крия. Приятели сме, но това не означава, че се занимавам със същото. Те доста често се съветват за различни неща с мен. Аз дори не пуша. За какво ми е да продавам дрога? Само да се компрометирам, което съвсем би ми затворило пътя към политиката. В Америка бягат далече от хората, които продават наркотици.

- Какво все още искаш да ти се случи?
- Много сложен въпрос. Искам хубавите неща да преобладават над лошите. В политически аспект искам хората да ми повярват, че има моменти, в които човек се променя.



Тагове:   VIP,   Данов,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511592
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686