Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2008 16:02 - Нешоу с Нед
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1215 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.04.2008 19:40


Нешоу с един небъдещ президент

image

текст Надежда Стоянова

Има ли някой, който да не си спомня първия сезон на Big Brother? А най-колоритния и изобретателен на тема простотии участник – Найден? Той определено няма нужда от представяне, защото всички зрители го познават. От началото на годината дори започна доста успешна кариера на телевизионен водещ с Нешоуто на Нед по GTV. Интересът към предаването непрекъснато расте и затова от тази седмица всеки понеделник и петък ще имаме на разположение цял час да се забавляваме с бисерите му. Тези епизоди ще събират рубриките и някои неизлъчвани досега гафове. В най-скоро време ще започнат и доста интересни конкурси, но повече за тях очаквайте скоро.

 

Здравей, Нед! Ако правиш интервю със себе си, какъв ще е първият ти въпрос?

„Копеле, защо си толкова тъп?” Предполагам, че ще е нещо такова. Всъщност преди време обмислях да направя такова интервю в едно известно светско списание.

 

И какъв е отговорът?

Вероятно така съм се родил.

 

Какво би казал на тези, които не харесват нешоуто ти?

Честно казано приемам съвсем нормално факта, че има хора, които не одобряват поведението ми. Всяка личност в медийното пространсво има симпатизанти и противници.

 

Какви хора гледат твоето предаване?

Със сигурност по-млади. Зрелите индивиди ме мислят за лигльо и може да са прави, но мен не ме интересува чуждото мнение, защото никой не се интересува от моето. Благодаря на зрителите, които ме харесват. Радвам се, че съм ги заинтригувал.

 

Би ли приел някакви съвети от тях?

Да, разбира се. Нешоуто на Нед има специален мейл, на който всеки може да изпраща идеи и съвети. Доста често ми пишат и повечето коментари са положителни. Има и неприятни, но не може без такива. И аз правя кофти изказвания за предавания и личности в медийното пространство, които не харесвам.

 

Коя ти е любимата рубрика?

Тази, в която трябва да правя някакви простотии, защото се справям по-добре в действието – не ме бива много по приказките. Трябва да отбележа, че собственоръчно измислям задачите си и това ми е най-забавната част.

 

В един твой материал за тъпоименните градове и квартали казваш, че като станеш министър на вътрешните работи ще смениш някои наименования. С кое ще започнеш?

Според мен най-дразнещото име на квартал е Овча купел, защото като го чуя си представям огромно стадо овце. По-добре да го кръстят... Не, не мога да кажа това, което мисля, защото обещах да се държа културно. Не ме питай такива неща.

 

Добре! Като заговорихме за управленските ти мераци, дай да разберем какво мислиш за българските политици?

Изобщо не ги харесвам, защото не си вършат добре работата и непрекъснато се опитват да крадат. Няма да е лошо покрай това да свършат и нещо, полезно за народа. Не съм видял друг освен бате Бойко да върши съществени неща.

 

Мислил ли си върху идеята след време заемеш поста му на кмет?

Това би било много добре за мен, но ми се струва малко скучно. А пък ако стана президент, постоянно ще излагам държавата – чужденците ще решат, че българският държавен глава е клоун. Всъщност никога не съм искал да се занимавам с политика, защото няма да ми е интересно. Е, вярно е, че ще изкарвам много кинти, ще въртя далавери и ще стана баровец...

 

Това ли е най-доходоносният „бизнес”?

Така излиза – не се преуморяваш кой знае колко, но правиш услуга на някой едър бизнесмен и в знак на благодарност от тяхна страна банковата ти сметка набъбва стабилно.

 

Управниците понякога говорят за неща, които не разбират. На теб случвало ли ти се е?

Да, имал съм такъв случай, но тогава се измъкнах изкусно и никой не разбра, че не знам за какво става въпрос. Бях на гости при Гала с още две доста известни медийни лица – Крум Савов и Август Попов. В един момента Гала ми зададе въпроса: Найдене, какво мислиш за женската еманципация? В първия момент си помислих, че аз нямам представа какво точно означава тази дума. Горе долу знаех в каква посока трябва да развия темата и затова разказах някаква история за приятелката ми, но сигурно щеше да ми е по-лесно да призная, че не знам точния смисъл.

 

И преди да си тръгна, има ли нещо, което пропуснах да те питам, а ти държиш да споделиш с мен?

Да! Отскоро станах съдружник с още двама младежи в една фирма за довършително строителство – парапети, навеси, козирки. Помагам с каквото мога, поръчвам материали и взимам кинтите. Не съм майстор, но си имам бригада.

 

ВИРТУАЛНИ СТРАСТИ

Всички мъже, които се подвизават в интернет и чатят, са там само и само, за да забият някоя жена – аз също. Никой обаче не го признава, защото може да прозвучи грубо в очите на избраната дама и тя да се дръпне. Доказателство за това е, че няма чатър, който да не поиска снимка на жената, с която се е запознал – ако той е там заради разговора, защо му е да знае как изглежда тя. Във витруалното пространство е 100 пъти по-лесно да заговориш непозната, отколкото на улицата.

 

ТВОРЧЕСКИ ИЗЯВИ

Миналата седмица започнах да пиша нова рубрика в едно списание и в най-скоро време ще тръгне и втора. Първата събира избрани бисери на гости в предаването ми – най-забавните им гафове, и се казва Класики от Нешоуто. В другата рубрика ще се изявявам като психолог и ще давам съвети на тинейджъри.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. fenris - уфффф
10.04.2008 16:05
тоя ме дразни яко!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511834
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686