Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2008 18:34 - Без багаж
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 2951 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.05.2008 22:03


Пътешествие БЕЗ БАГАЖ

Надежда Стоянова

image

Преди малко повече от седмица чаровната водеща Евелина Павлова, позната от ефира на Радио FM+ и от риалитито Big Brother, се завърна от екзотично пътешествие в далечна Индонезия. Брюнетката е поредната гост-звезда, с която ще тръгнем БЕЗ БАГАЖ из потайностите на непознати и доста интересни кътчета, за които тя има какво да ни разкаже. Краткото пътуване на Ева е колкото изтощително, толкова и вълнуващо, че всеки благородно ще й завиди за разкрилата й се възможност. И понеже сме склонни да вярваме повече на очите си, околкото на ушите си, през месец май ще можем да се уверим в това, защото започват новите епизоди на туристическото предаване.

 

Евелина, защо се съгласи да водиш Без багаж?

Запознах се с екипа в самото начало на предаването и съм помагала, когато те са имали нужда да обсъждат идеите си. Няколко пъти имах предложение да стана лице на шоуто, но все нещо се случваше, за да попречи. Имаше идея да пътувам до Кения, но нямаше кога да ми направят ваксини. След това щях да пътувам за Холандия, но тогава съвпадна с рождения ден на Радио FM+ и аз предпочетох да остана. Междувременно изникнаха възможности да пътуват други колеги и то на дестинации, които много ги развълнуваха.

 

FM+ като че ли си партнира с предаването?

Да, това започна миналото лято, когато заминаха моите колеги Тони и Сашо от Кофеин заедно с Ясен Койчев – победителят от промоцията на радиото Звездно лято, изпращаща слушатели на концерти в чужбина. Между другото тази година няколко души ще спечелят възможността да отидат на едно изключително шоу в Лондон.

 

Да се върнем на предаването. Почивка ли беше работата по него?

За мен да, защото бях подложена на друг тип натоварване. Ставахме сутрин в 05:00, за да снимаме изгрева, и се прибирахме вечер в 23:00, защото дебнехме залеза. Оказа се, че с продуцентката много си приличаме – изключително лакоми сме за информация. Програмата беше пълна, но аз до последно не знаех какво точно ще ми се случи. Видяхме неща, които не спадаха към туристическите атракции – садихме ориз, обличах се като булка, видяхме страхотен водопад.

 

Къде ходихте?

Летяхме около 25 часа през Атина, Доха, Куала Лумпур до Денпасар, летището в Бали, където прекарахме 8 дни, а след това и няколко на остров Ява.

 

Кой от двата острова ти хареса повече?

Бали. Религията, която изповядват там, е хиндо, а тя ми е много любопитна. Начинът им на живот е толкова различен от нашия, че няма как да не те впечатли. Архитектурата им е предимно в зелено, златно и червено, а храмовете са кипрести. На остров Ява ми се стори прекалено мистично, преобладава синьото и всички жени са забулени. По улиците има неща, които приличат на разпилян боклук, но това всъщност са дарове за техните безбройни богове.

 

Какво беше най-интересното нещо, което преживя?

Всичко беше интересно. Ходихме на плаж, от който почти не е излизал жив човек от морето. Местните вярват, че там живее Морската кралица – тяхната Нептунка. Влязохме само до глезените, защото морето дърпа навътре със страшна сила.

Посетихем и една типична балийска къща, която се състои от двор и четири постройки без покрив. В кухнята им отвреме навреме влиза някой и хапва набързо. Единственото време, в което семейството е заедно, е вечер на верандата, където гледат телевизия и си говорят. Те са изключително спокойни и щастливи – знаят, че утре може да изригне вулкан и затова трябва да живеят днес.

 

Това ли е основната им разлика с хората у нас?

Да! Аз си дадох сметка, че животът просто минава покрай мен, защото непрекъснато покривам нормативи, очаквания на началниците, а в същото време се опитвам да съм на ниво и вкъщи. Понякога човек до такава степен влиза в рутината, че спира да прави това, което обича.

 

А смятате ли с екипа на шоуто да представите и някои не толкова популярни, но интересни места в България?

Продуцентите са решили да се концентрират върху любопитни дестинации извън страната.

 

По коя телевизия ще гледаме Без багаж?

Сериите тръгват през май, но засега ще запазя в тайна медията, по която зрителите ще могат да ги гледат.

 

ЕКРАННИ СПОМЕНИ

Предаването На твое място, което вървеше преди време по Нова тв, бе спряно, защото, според мен, имаше много въпроси около концепцията му. За мен беше много трудно за подготовка, защото не всеки е склонен да разкрива личните си драми. Случвало се е да работя по някаква история цяла седмица, а в последния момент да се провали. Костваше много усилия, а телевизиите не винаги са склонни да инвестират в човешки ресурси за нещо, което не е с гарантиран успех.

 

BIG BROTHER

Въпреки многото позитиви и негативи за мен като водещ на Big Brother, риалитито всъщност ми помогна в кариерата. Не си давах сметка за това, докато не се откъснах от телевизията. Оказа се, че концепцията на третия сезон на шоуто не подхожда на човек като мен, както и аз на нея и взаимно се изоставихме.



Тагове:   багаж,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - pagerank service backlinks service
04.08.2011 20:10
backlink pagerank seo search engine marketing <a href=http://xrumerservice.org>backlinks</a> anchor text backlinks
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511623
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686