Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2008 11:25 - Я_Я
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1424 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2009 10:48


Стоян Роянов Я-Я:

„Любовницата е като златна фея”

 Надежда Стоянова

image

След 12-годишен престой в страната на неограничените възможности САЩ колоритният Стоян Роянов, по-известен като Я-Я, се завърна преди време в България, за да покаже на всички, че най-важното е човек да прави това, което му доставя удоволствие. Много хора го намират за странен и вероятно имат право. Неговата креативност и различно мислене би трябвало да предизвикват у хората възхищение, но той често остава неразбран. Търсенето на музикален продуцент му отне дълги години лутане, но най-накрая намери лейбъл, който се съгласи да издаде дебютния му албум. Той комбинира на пръв поглед несъвместими стилове – хип-хоп, drum’ bass и соул. Представената в края на миналия месец компилация носи заглавието на една от включените песни – Yes Or No, много емблематична за самия изпълнител. В нея разказва за болката и безсънните нощи, които може да предизвика несподелената любов. Първите 200 от почитателите, който купят албума, ще получат специален подарък към него – подробен тълковен речник, с помощта на който да си преведат използваните странни словосъчетания в песните.

 

 

ТАЗИ НАПАСТ... ЖЕНИТЕ

 

Хайде в началото да ми разясниш някои аспекти от мъжкото мислене. Защо повечето представители на т. нар. силен пол предпочитат съжителството на семейни начала, но бягат от узаконяване на връзката като дявол от тамян?

А те предпочитат ли наистина съвместното съжителство? Тези, които са склонни на подобен род обвързване, не искат да са сами. Нуждаят се като се приберат вкъщи да им е по-уютно и топло, а именно женското присъствие освежава и облагородява дома. Но от друга страна, когато излязат навън, ако не са безумно влюбени в дамата, с която живеят, започват да търсят нещо различно. Просто сме такива – в нас е закодирано да покоряваме колкото може повече сърца.

 

Колко тежки са брачните окови?

Могат да съществуват, само ако някой от двамата ги е наложил. Но идеалният вариант е да има разбиране и свобода донякъде.

 

Защо донякъде?

Защото когато се даде прекалена свобода, на човек може да му хареса и да си позволи да прекрачи някои морални граници, които всеки за себе си определя. За да не стане една връзка изтормозена и измъчена, трябва напълно да се изкорени ревността. Според някои жени подобно чувство изглежда красиво, но то издава несигурност и слага оковите, за които говорихме. Трябва да оставим половинката си да лети без непрекъснато да задаваме въпроси, защото има неща, които трябва да останат неизказани и всеки има нужда от лично пространство.

 

Заради какво един ерген е готов да зареже свободата?

Мислим, че сме готови, когато си намерим майстора, както се казва. Когато се появи жената, по която да хлътнем до уши, решаваме да се сбогуваме със свободата, но скоро битовизмът отново ни сваля на земята. Рутината пък убива страстта, но в случай, че е останала дълбока любов, пламъкът отново може да бъде запален.

 

Наскоро попаднах на книга със заглавието Изкуството да дресираш мъжете. Смяташ ли, че подобно нещо е възможно?

До известна степен. Това, което можете да направите, е да потиснете някои наши качества на повърхността и да се съгласим с определено нещо в името на общата хармония. Но когато дълбоко в себе си сме тигри, накрая постигаме това, което желаем. Съобразяваме се и мнението на дамите, разбира се, защото не може без компромиси. Изглежда е истина това, че сме от различни планети – ние от Марс, вие от Венера. Мъжете се впечатляват преди всичко от фасадата и първото нещо, което виждат е красотата. Така можем да срещнем най-доброто създание на света, но ако не е толкова привлекателно, вероятно изобщо няма да разберем каква душа крие.

 

И какви жени в края на краищата харесва преобладаващата част от вас – блондинки или брюнетки?

И от двата вида. Важното е да са секси, защото всъщност целият живот се върти около това. За мен любовта и секса някъде се преплитат, но не знам точно къде. Хората казват „русо гладно нема”, тъй като според народната психика светлото е добро, а тъмното – лошо. Аз си падам по чернооките и чернокосите, както и по по-тъмните раси, защото са много по-страстни, с гореща кръв.

 

Секс за една нощ или една нощ за секса?

От гледна точка на ергена сексът за една нощ е много красиво нещо, ако има някаква химия между двама души. Много е релаксиращ и презареждащ. Пожелавам на всяка необвързана личност да изживее поне веднъж подобно нещо, защото на сутринта пак се събуждаш свободен.

 

Но по принцип представителките на нежния пол имаме склонността да мислим в перспектива...

Да, затова важното е в такива ситуации да не ви нараняваме, а нещата да са ясни още от самото начало. Понякога обаче първичните ни желания ни карат да говорим глупости само и само да постигнем целта си.

 

Според теб, от какво се страхуват жените?

Да не бъдат изоставени, да спрат да бъдат центъра на вселената за своя избраник и любовта, насочена към тях, да бъде дадена на друга.

 

СТРАСТ НА РАБОТНОТО МЯСТО, МУЗИКА И ОЩЕ НЕЩО

 

Жена ти ли те вдъхновява да твориш или имаш някаква друга муза?

Когато започнах да се занимавам с музика все още не познавах жена си, но част от парчетата наистина са свързани с жени. Песента, която даде име на първия ми албум – Yes Or No, разказва за една междуградска телефонна при това несподелена любов и в нея моля за отговор моята любима (преди настоящата). Минах през ад, шест месеца не можех да спя, да се храня и когато излях чувствата си в песента наистина се разтоварих.

В творчеството си повече се вдъхновявам от това, което ми се случва в трамвая, на пазара... Подобно на репликата в един от хитовете на Ъпсурт „Абе, колега, не ме занимавай с глупости”. Точно такива често използвани изрази ме вдъхновяват за някой ритъм.

 

Наскоро излезе дебютният ти албум, а се занимаваш с музика от дете. Защо толкова се забави?

Причината е, че едва сега намерих продуцент, който се нави да го издаде. Години наред се рея из пространството и търся издател, подобно на писателите и художниците.

 

А защо Yes Or No? Какво искаш да кажеш на меломаните?

Защото специално тази песен е показателна за много хора, а и звучи хубаво – да бъдеш или да не бъдеш. Цял живот се колебаем да направим ли определено нещо или не...

 

Ще намерим ли отговор?

Това е само една молитва. „Просто ми кажи да или не – не ме мъчи. Ще те направя щастлива, само ми кажи да или не. Не ме карай да чакам вечно, защото това ме побърква”. В конкретния момент, за който ти разказах преди малко, чувствах точно това. Всяка секунда изглеждаше като час, дори година.

Сега се сетих за един лаф, според който най-боли, когато ти изневери любовницата. Не знам защо точно това ми дойде на ум, но съм длъжен да го споделя.

 

Вярно ли е? А всъщност знаеш ли дали е вярно?

Нямам никаква представа, но ми звучи много реално, защото при повечето връзки чувствата се притъпяват от ежедневните проблеми. А грехът е много сладко нещо и ако емоциите в брака са спрели да бушуват, с любовницата се пробуждат и възвръщат. Тя е като златна фея на любовта.

 

Ще излезе, че неофициалната жена прави услуга на официалната?

Да, така излиза, но тази версия не минава пред съпругите. Понякога могат да „убият” магията с недоверие, ревност, въпроси и с желание всичко да бъде изказано.

 

Да се върнем на музиката, че малко се отклонихме. През май тв зрителите могат да гледат представянето на компилацията ти по MAD TV. Какво ще видят?

Какъвто буламач стана на промоцията, такъв ще видят и зрителите. Да се надяваме, че ще се хареса на възможно повече хора. Със сигурност ще видят мен и бенда ми – още трима музиканти и две певици, както и доста гост-музиканти. Сред тях са Ъпсурт, с които направихме парчето Пиян, Мишо Шамара пък ще импровизира в друга моя песен. Дойдоха също и братя Мангасарян, Мария Илиева и Майт. През цялото време освен музиката и танците и гостите се забавляваха и с мултимедия.

 

Първите 200 почитатели, който си купят албума ти, ще получат специален тълковен речник. Ще успеят ли да си преведат текстовете?

Да, всичко ще им стане кристално ясно. Идеята да направя такъв речник ми се видя много интересна, защото за меломаните е много любопитно какво означават думите, които използвам.

 

Коя от фразите предизвиква най-голямо любопитство?

Най-често ме питат какъв е смисълът на „уагабунга”. Това е начинът, по който възприемам Африка и всичко свързано с континента и културата там – представлява по-скоро ритъм, при който човек изпада в транс.

 

За незапознатите като мен ще обясниш ли откъде идва Я-Я?

Този псевдоним произлиза от двете я-та в името ми. В Америка като ме питаха за името ми обикновено казваха „Стоя-ян, ужасно е трудно”.

 

Какво още не знаем за теб?

Какъв характер крия. Зодията ми е Скорпион и понякога съм изключително „хапеща” личност и това е насочено към най-близките. След ситуации, в които съм засегнал някого, ми се налага с хиляди извинения да обяснявам защо съм бил такъв. Често пускам отровата си за малки неща, защото съм краен и несъвършенството ме дразни.

 

Знаеш ли...? Чела съм, че сред серийните убийци има най-много представители на зодия Скорпиони.

Донякъде разбирам тези престъпници, защото вероятно в детството си са били изключително нещастни и после тяхната психика не е била добре лекувана. А що се отнася до зодиакалния знак не ме учудва много, съдейки по моята непримиримост с някои неща. Любимата обаче може да облагороди един мъж. Факт е твърдението, че зад всеки успял мъж се крие изключителна жена.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511767
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686