Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2008 16:53 - градски момичета
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 11108 Коментари: 0 Гласове:
0



Градски изкушения

Надежда Стоянова

image

Неотдавна две ослепително красиви риалити звезди – Калина от Островът на изкушението и Силвия от Big Brother по Нова тв, се захванаха със собствено предаване по GTV. Камерите на шоуто Градски момичета ги следи на най-необичайни места, показвайки моменти от личния им, както и странните им превъплъщения. Оказва се, че те могат да се забавляват еднакво добре чистейки хотелска стая и карайки ски в Банско.

 

Разкажете за тези, които все още не знаят, как се запознахте?

Калина: Всичко стана много случайно – просто попаднахме в обща компания. Скоро след това моят хазаин ме изгони, защото имахме проблеми, аз се преместих да живея при Силвето и станахме неразделни.

 

Какво беше първото ви впечатление една от друга?

Калина: Първото нещо, което си помислих за нея беше, че е много красива.

Силвия: Аз бях впечатлена от Калина още преди да се запознаем и няколко пъти питах моите приятели коя е тя. Срещнах я в една дискотека, в която всички дами са много наконтени, а тя беше без прическа и грим, със суичър и кецове и въпреки това, беше по-красива от всички наоколо.

Калина: Е, след един час отидох да се преоблека.

 

Станахте известни след участието си в риалити формати, а сега самите вие водите такова шоу. Какво ви харесва в телевизията?

Калина: Всичко – телевизията е завладяваща магия, от която не мога да се откажа.

Силвия: Харесвами това, че хората си създават малко по-различно впечатление за мен от телевизията, защото ме опознават от дистанция.

 

Може ли една публична личност да запази личния си живот в тайна?

Силвия: Ние не можем, защото предаването ни Градски момичета е риалити и е много свързано с личния ни живот. Разбира се, ние сме го позволили, но слагаме определена граница. Калина е по-открита пред камерите, аз се старая да не споделям прекалено много.

Калина: Да, още в началото на шоуто казах, че имам приятел и вече пет месеца никой не знае кой е той.

 

Коя ви е любимата мисия в предаването?

Калина: Много забавно ми беше карането на ски, както и на бъгитата.

Силвия: На мен най-интересно ми беше, когато влязохме в ролите на репортерки в списание ОК. Екипът там е млад и симпатичен, а и аз от доста време искам да работя в списание.

 

Има ли задача, която ви е била неприятна?

Силвия: О-о-о, мисията с Денди ни беше скучна. Той се опита да ни превъзпита в духа на аристократичните английски традиции – учи ни как да пием чай, как да говорим и да стоим правилно.

Калина: Странното е, че повечето ми познати са гледали само тази мисия или си спомнят най-вече нея. Рейтингът на този брой наистина беше най-голям.

 

Обмисляте ли екранна почивка през лятото?

Силвия: Това не зависи от нас, а пък и е доста рано за ваканция. Миналата седмица снимахме в Банско, което си беше като почивка, нищо че камерите непрекъснато ни следваха. В началото на юни ще ходим на медийния фестивал в Албена.

Калина: Ще ни водят също и на някакво представяне на яхти. Въобще цялото лято ще се возим на яхти, джетове, банани...

Силвия: За какво ни е почивка, след като продуцетите ни организират такива забавления и плащат всичко.

 

Значи не приемате предаването като работа?

Калина: О, работа си е, защото трябва предварително да се подготвяме. А и освен това сами сме си стилистки.

 

Чия е идеята за Градски момичета и как се появи тя?

Силвия: До колкото знам идеята е на нашия режисьор Ники Павлов, който ми я представи и ме попита дали имам подходяща приятелка, за да не се налага тепърва да се опознавам с някое момиче. Веднага се сетих за Калина, която тъкмо се беше върнала от Мексико от Островът на изкушението и предстоеше да става все по-известна.

 

Зрителите също могат да дават идеи за мисии на вашия имейл. Кое е най-нестандартното предложение?

Калина: Ами, помолиха ни да станем камериерки и станахме – чистихме една стая.

Силвия: Някой беше предложил да станем стриптийзьорки.

 

Как избирате задачите?

Силвия: Ами, и ние даваме предложения. Казваме какво искаме и ще ни е приятно, но вече се доказа, че по-интересен е резултатът от мисиите, които не сме искали и дори са ни затруднили и ядосали.

Калина: Да, реакциите ни са по-естествени в такива превъплъщения.

 

Имали ли сте предложения от други медии?

Силвия: Преди работех в TV7, предлагаха ми да водя едно туристическо предаване по Канал 1, както и ток-шоу по Нова тв.

Калина: При мен нямаше възможност за други предложения, защото GTV много бързо ме открадна и другите нямаха време да реагират.

 

ЛИЧНО МНЕНИЕ

Защо повечето риалити звезди залязват почти толкова бързо, колкото са изгрели?

Калина: С нас това не се случи, защото сме естествени.

Силвия: Според мен успехът е съчетание между късмет и амбиция, между това да искаш да постигнеш нещо и да имаш възможността да попаднеш на правилните хора. Участниците в тези предавания наистина изведнъж стават много известни и се променят. Дори започва да ги е срам да се качат на трамвай, а не могат да си позволят непрекъснато да се движат с таксита.

Калина: Сетих се за наше преживяване преди време. Един ден валеше страшен дъжд, а ние трябваше бързо да се приберем, за да се преоблечем за някакво парти. Никое такси обаче не искаше да ни закара, защото разстоянието е много кратко. Затова се качихме на ужасно претъпкан трамвай, който ни закара точно до нас.

 

СПЕЦИАЛНА ДАМА ЗА БАЛА

Съвсем скоро ще зарадваме нашите фенове като придружим двама от тях на бала им. Дори може единият късметлия да е момче, а другият – момиче. Ние с малко сме минали възрастта на абитуриентите и затова решихме да сме само придружителки. Получихме доста писма от зрители, които ни молят за това. Имаше две приятелки, който разказваха, че приличат на нас – усмихнати, лъчезарни и обичат да се забавляват.



Тагове:   момичета,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 512004
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686