Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2008 13:46 - пей с мен
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1670 Коментари: 0 Гласове:
0



Песента на победителите

Надежда Стоянова

image

След доста оспорвания последен концерт в музикалното риалити на Нова тв Пей с мен миналия понеделник от пищно украсената столична зала Фестивална победоносно си тръгна дуетът на Миро от Каризма и 10-годишната Дивна от Русе. Усмивките и сълзите от щастие на най-добрите вероятно са предизвикали благородна, а може би и не чак толкова благородна, завист у някои от подгласниците им. Тежката дума обаче имаше публиката, която на финалната права реши, че те заслужават 500 хил. лв.

 

РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ ОТ ДИВНА

Здравей! В началото на шоуто екипът ни прогнозира вашата победа и се оказахме прави. Ти очакваше ли такова развитие на събитията?

Лично аз не съм мислила, че ще победим, защото всички дуети бяха сериозни конкуренти и достойни да спечелят. Освен това бях там заради шоуто, а не непременно да си тръгна с голямата награда.

 

Изненада ли те временното лидерство на Кали и Любен?

Да, наистина малко ме изненада позицията им, защото в началото бяха по-назад в класирането, но явно след всеки концерт зрителите променят мнението си.

 

До последно вашият дует си разменяше третото място с този на Деси Слава и Мелинда. Смяташ ли, че именно финалната песен промени вота?

Аз наистина не знаех Деси и Мелинда на кое място са били, защото нямаше как да следя резултатите. Радвам се, че публиката ни хареса и гласува за нас.

 

Как мина партито същата вечер?

Сигурна съм, че е било страхотно и е продължило до рано сутринта. Ние с Миро обаче не стояхме много до късно.

 

Ти като че ли в началото не можа да повярваш, че печелите?

Да, така беше. Трябваше ми време да осъзная какво се случва.

 

Свикна ли вече с известността?

Честно казано свикнах и не се притеснявам толкова.

 

Как те посрещнаха като се прибра в Русе?

Когато най-близките ми приятелки разбраха, че съм се върнала, веднага дойдоха да ме видят, донесоха ми много букети, а след това излязохме да поиграем навън. Скоро всички знаеха, че съм си у дома и също искаха да ме видят. Вкъщи пък ме чакаше приятна изненада от близките ми – мама и брат ми бяха украсили стаята ми с балони и огромен надпис Дивна.

 

Сега цяло лято сигурно ще залягаш над учебниците, за да наваксаш изпуснатото?

А-а-а, не! По време на шоуто успях да науча всичко и съм напълно готова за изпитите, които всъщност вече започнаха.

 

И няма как накрая да не те попитам какво мислиш да направиш с наградата?

Не съм решила още, но мисля част от парите да даря за един приют за животни в родния ми град Русе.

 

 
РАЗМИСЛИ И СТРАСТИ ОТ МИРО

Колко тежки са 500 хил. лв? Ти май малко се затрудни и се наложи Дивна да ти помага?

Всъщност моралната награда е изключително тежка при победата на такава силна конкуренция. Иначе бих могъл да вдигна поне още 100 пъти по 500 хил. лв с или без стъкления аквариум, в който бяха.

 

Кога реши, че ще дадеш 20% от твоя дял за благотворителност?

Аз по принцип винаги давам 10% от спечеленото по участия, както трябва да се прави според Библията. Това е Божият десятък, който отива за добри дела. Другите 10% също ще даря за някоя благородна кауза. За съжаление, България прилича на разкопан двор и хората, които влагат пари в културата, не ползват никакви данъчни облекчения. Точно тази е причината да няма много меценати, а за всичко това са виновно очилатите маймуни горе.

 

Около теб има и други хубави новини. Пусна сингъл с много интересно и различно звучене – Нирвана. Защо реши да направиш този завой?

Според мен съм направил по-скоро завръщане към корените. Първият хит на Каризма Рискувам да те имам беше повлиян от стила на музиката на Браян Макнайт, както и новото ми парче Нирвана до голяма степен.

 

И как в крайна сметка си представяш истинската нирвана?

По същия начин, по който изглежда в песента. Нирвана е музикалният еквивалент на нирваната за мен.

 

След края на тв ангажиментите какво те очаква? Как планираш да прекараш лятото?

Действам по албума си, за който остават само довършителни работи – фотосесия за обложката, печатни материали и разни други задачки. Работата не спира, дори в деня на финала на Пей с мен подписах договор със спонсорите на новия ми проект. Именно тогава вече се почувствах победител без да мисля за наградата в шоуто, а вечерта след края на предаването получих sms от тях, който гласеше, че пари при пари отиват.

 



Тагове:   мен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511696
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686