Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 10:43 - вили марковска
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 4231 Коментари: 1 Гласове:
0



Цветна промяна

текст Надежда Стоянова

сп. ВКЪЩИ&ТВ

image


Повечето киномани свързват талантлива актриса Виолета Марковска с участието й в разтърсващата лента Открадната светлина или с появилия се през миналата година филм Шивачки. 21-годишната чаровница обаче може да се похвали с дълъг опит в тези среди, защото започва да се снима едва 11-годишна. Новото начинание на тази амбициозна млада дама е свързано с телевизията. От 16 юни тя пое щафетата от бременната си колежка Деница в магазинното женско предаване Цветно, което върви от понеделник до петък от 09:45 по Канал 1. За прехода от големия към малкия екран, за амбициите и страховете й разказа самата тя, въпреки препълнената си от ангажименти програма.

 

Вили, как попадна в Цветно?

Поканиха ме на кастинг, явих се и спечелих. Лаконична съм, защото нямаше нищо специално. Така бяха направили прослушването, че не се засякохме с нито една от другите кандидатки – викаха ни една по една.

 

Имаш сериозен опит пред камера. Това означава ли, че ти е по-лесно?

Не, изобщо не ми е по-лесно. Много се притеснявах в началото, а и сега все още чувствам лек дискомфорт. Причината е, че всъщност този опит пред камера, който имам, няма нищо общо с правенето на предаване. Сценичната ми треска е предизвикана именно от това, че се захващам с нещо много различно. Тук трябва да чета текстове от аутокюто, да следвам сценарии, но все пак сега са първите ми стъпки като водеща. Сигурна съм, че скоро ще се отпусна и всичко ще стане доста по-разчупено.

 

Какво толкова те стряска?

Не мога да кажа точно. Предполагам, че рутината, която ми липсва. Първите снимки обаче минаха изключително добре. Стомахът ми се беше свил през цялото време, но после като се гледах се оказа, че не личи.

 

Притесняваш ли се как ще те приемат зрителите?

А-а-а, какво значи да се притеснявам? Аз винаги съм отворена за критики – приемам ги, защото предпочитам околните да ми казват с какво не съм се справила достатъчно добре. Хубавите неща и сама ги виждам, докато с грешките не е точно така. Затова е хубаво някой да ми ги показва, за да мога да ги коригирам.

 

Какво ти харесва в Цветно?

Най-важното, което ми дава шоуто, е шансът да бъда водеща и да се уча. Също така от голямо значение е фактът, че каним гости в студиото и така свиквам да водя диалог, да се отпускам при общуването с най-различни непознати.

 

Би ли водила друго предаване?

Разбира се. Имам амбиции след време да направя свое авторско предаване, но още не съм мислила конкретно какво да бъде то, защото, ще се повторя, искам да натрупам опит. Със сигурност знам, че шоуто ми няма да е клюкарско – такива има много в родния ефир. Смятам, че никой не говори за проблемите на младите хора и трябва да се съсредоточа именно върху това.

 

Кое е най-голямото предизвикателство, пред което си се изправяла?

Не мога да избера определено нещо като голямо предизвикателство, но в момента със се захванала с толкова много различни неща едновременно, че си е изпитание да проверя дали ще се справя с всичко. Студентка съм втори курс в НАТФИЗ в класа на Веселин Ранков, започнах работа в телевизията, както вече всички знаят, а освен това снимам и нов филм.

 

Какво можеш да издадеш за филма?

Става въпрос за българска продукция, за която вече много започна да се пише в интернет. Аз обаче не искам да издавам подробности, защото не съм упълномощена.

 

Кажи поне каква е твоята роля в него?

Играя истинска принцеса, а останалият състав, който участва в лентата, е звезден. Само това мога да кажа.

 

В каква роля мечтаеш да се превъплътиш?

Споделяла съм го много пъти, но наистина искам да изиграя образ на жена с психични отклонения. Не искам да влизам в блудкави роли, на префърцунени девойки. Във филма, след който спечелих награда за най-добра актриса на Hollywood Film Fest – Открадната светлина, се превъплътих в момиче, продадено като бяла робиня, което после изживява психически проблеми. Отново искам нещо подобно.

 

Напоследък риалити форматите са много актуални, дори в момента вървят снимките за третия сезон на Survivor. Ти би ли участвала в някое от тези шоута?

Не, защото там не бих се чувствала в свои води. Определено не ставам за Survivor, защото няма да изтърпя всичките ужасни насекоми по тези екзотични места. Гладът не ме притеснява, но тези буболечки… А и предпочитам да стоя в сянка, а не непрекъснато да се появявам в медийното пространство, извън работата ми в него.

 

За какво все не ти стига времето?

Ами, честно казано нямам кога да се забавлявам, да ходя по купони и да се виждам с приятелите си. Дори лятото няма да имам кой знае колко голяма почивка, защото ще трябва да работя и през юли. За щастие, през август съм отпуска и тогава ще мога да релаксирам.

 

Кое е следващото нещо, което искаш да постигнеш?

Нов филм и роля в театъра.

 

Успех от нашия екип!

 

С ВИЛИ ЗАД КУЛИСИТЕ

-         Виолета Марковска е родена на 24 април 1987

-         танцувала е модерен балет в Дива

-         завършила е театралната школа към Народния театър Иван Вазов и е играла на сцената му един сезон

-         участвала е също в сериала на Нова тв Хотел България, Лавина на режисьора Марк Ропър, Шивачки с Александра Сърчаджиева, Елен Колева, Йоана Буковска

-         снимала се е в страховити сцени с опасни влечуги, специално доставени за филма Copperhead на американската компания UFO, в които си партнира със звездите Брад Джонсън, Били Драго и Уенди Картър. Нейната героиня умира неочаквано в края на филма, ухапана от отровна змия



Тагове:   Марковска,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ---
25.06.2009 12:41
Вили Марковска е много готина.Аз лично много я харесвам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510237
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686