Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2008 13:36 - ново тв лице
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 3862 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2008 13:29


Приятно ми е, Сиана

текст Надежда Стоянова

снимкa личен архив

image

Както знаете, в ефира на телевизия Евроком вече се подвизават две нови и доста красиви водещи, със завидни манекенски мерки и неповторима телегеничност. Затова на момента намерихме една от тях – Сиана Башиновска, позната от страниците на модните списания, за да ни разкаже за генералната промяна в медията. И макар че се оказа по-неоткриваема, отколкото сме предполагали, срещата ни все пак се осъществи. Така разбрахме защо е решила да разсейва спортните фенове, представяйки им новините, както и какво още иска да й се случи в професионално отношение. Пожелаваме ви приятно четене!

 

Здравей, Сиана! Позната си като лице от модния подиум, но какво би казала за себе си на хората, които не знаят нищо за теб?

Студентка съм в Нов български университет, специалност масови комуникации. Бих казала, че съм типичен Скорпион, за който няма препятствия. Освен това непрекъснато се опитвам да разбера какво точно искам от другите и от себе си, а после и да го постигна.

 

Как се чувстваш в телевизията?

Работата в телевизия и областта на спорта е съвсем ново начинание за мен – предизвикателство, с което се надявам да се справя с лекота, защото и двете неща много ми допадат и са ми интересни. Максималист и перфекционист съм, обичам изпитанията и искам да изградя сама кариерата си. Това се постига с много труд и желание, които съм готова да посветя без колебание.

 

Защо се насочи точно към спортната журналистика, а не към някое женско предаване например?

Никога не са ме привличали женските теми. Обожавам модата, готварството, с удоволствие чета женски списания, но не ми е интересно да ги коментирам. За тема на разговор предпочитам нещо сериозно като новините, а спортната журналистика е постоянно движение, промяна, адреналин, борба, постижения. Спортистите определено са достойни за коментар и уважение.

 

Прекарваш ли много време пред телевизора?

За съжаление не ми остава много време, през което да се излежавам в креслото с дистанционно в ръка. Най-често гледам информационните емисии и сутрeшните блокове. Иначе съм киноман и следя всички премиери.

 

А себе си гледаш ли?

От малка обичам отражението си в очите на другите и мисля, че това е по-правилният начин да видиш плюсовете и минусите си.

 

Затруднява ли те нещо в новото начинание?

Не бих казала, че ме затруднява. Може би по-скоро още не съм преодоляла сценичната треска. Когато човек се занимава с нещо, което го увлича, не обръща внимание на препятствията, а се старае да ги преодолява с лекота.

 

Искаш ли след време да водиш собствено предаване?

До сега не съм мислила по този въпрос, защото съм нова в бранша, но ако трябва да водя свое предаване, бих искала да е нещо различно и сериозно. Добра публицистика, с леко чувство за хумор може би.

 

Има ли някоя от българските тв звезди, на която искаш да приличаш в професионално отношение?

На телевизионния екран има много добри професионалисти, но бих искала да приличам на себе си, да изградя свой собствен стил и маниер.

 

Сп. Maxim те постави на 9-то място в класацията си за 100-те най-сексапилни българки. Смяташ ли, че това до голяма степен ти помага в нещата, с които се занимаваш?

За снимките в Маxim и класацията там мога да кажа, че не ме интересува дали съм на 9-то или на 100-ното място в ранглистата. Не желая да бъда съпоставяна и поставяна под номер спрямо други хора. А не бих казала, че много ми помага, по-скоро не. Никога не съм търсила точно този тип известност, защото предпочитам да постигам всичко сама.

 

Печелила си модни конкурси. Сега отказа ли се от подиума или го съчетаваш с телевизията?

Не съм се отказала от подиума, но всъщност и никога не съм присъствала там пълноценно. Винаги съм се занимавала повече с фотосесии и конкурси и сега с удоволствие ги съчетавам с работата си в телевизията. Едното не пречи на другото, а взаимно се допълват. Покрай работата ми като модел се запознах с много хора, което е голям плюс.

 

Как всъщност попадна в Евроком?

След кастинг за нови лица, който телевизията беше организирала.

 

Ти и колежката ти Цветелина Димитрова сте първата крачка от пълната промяна на телевизията. Какво още да очакваме?

Надявам се да създадем нов, наш стил, но все още нямам ясна идея как точно да се получи. Ще се повторя, за мен телевизията е едно съвсем ново предизвикателство. Обикновено се впускам с пълни сили в непознатото и, както казват французите, апетитът идва с яденето.

 

СИАНА ОТБЛИЗО

-         признава, че най-лошият й навик е среднощното похапване

-         обича свободата, музиката, движението, морето и морското си свинче Фифо

-         мрази предателството, лицемерието, агресивната простотия, лъжата и лошото възпитание

-         печелила е конкурсите Кралица на красотата 2005, Мис БГ фенка 2005, Мис Туризъм International 2005, Мис Бикини International 2005 Китай

-         иска мъжът до нея да е умен, мил, забавен и задължително да има самочувствие



Тагове:   ново,   лице,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510259
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686