Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2008 14:30 - започна вчера
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1258 Коментари: 0 Гласове:
0



Водещ, който умее да следва

текст Надежда Стоянова

снимки GTV

image

Запознайте се и с втория водещ на риалитито Перфектната вечеря по GTVрентиерът Джордж. Той ще открие старта на новия сезон на предаването в понеделник следобед и се е заканил да ни затрупа с изненади. Бъдете сигурни, че въпреки твърдението му, че е доста сериозен, никак не му липсва чувство за хумор. Обещава да е по-сухарската алтернатива на колегата си Иван Матев, защото е убеден, че зрителите имат нужда и от това. Ще му се доверим, защото именно заради огромния зрителски вот, той получи възможността да стане лице на шоуто. Явно знае как се привлича внимание!

 

Разкажи кой е Джордж?

Аз по принцип съм като всички зрители, които гледат и които не гледат Перфектната вечеря – просто един човек. Не съм актьор, сухар съм в сравнение със Супер Любо или вече Супер Иван, но може би точно в това е чарът и затова продуцентите решиха да изберат двама водещи. По време на живото предаване, когато разбрахме, че печеля, никой не подозираше, че избраниците ще са двама.

 

Хората са те харесали…

Всъщност е вярно – събрах 1900 гласа, което не е никак малко. Имах 74 %, а колегата Матев – 10 %. Както би казал Бойко Борисов в подобна ситуация, човек, когато победи някого по подобен начин, другият трябва да му носи куфарите. Но ако трябва да бъда сериозен, ще каже, че характерите ни са коренно различни. Освен това той е актьор, а аз не искам да бъда такъв, защото животът прилича на театър. Гледам малко по-сериозно на нещата и вероятно затова хората са ми гласували доверие. Предполагам, че искат някакви промени в предаването – конкуренция и по-качествени участници, за което ще мога да допринеса. Да, важен е хуморът и забавлението, но нека не забравяме, че става въпрос за състезание и спечелването на не малко пари. Според мен, кандидати, които не могат да готвят, а търсят някаква лична изява, нямат място при нас.

 

Има ли много такива?

О-о-о, разбира се. Участвал съм още в първия сезон два пъти – веднъж, когато спечелих, и след това като победител. Може да се каже, че имам дълга история в GTV, което ми позволи да видя колко много хора се явяват по кастингите, само защото търсят изява и малко публичност. Виждал съм и участници от други риалити предавания, които са идвали в Перфектната вечеря, за да си направят лична реклама. В това няма нищо лошо, но трябва да се прави качествено.

 

Какво те накара да участваш?

В началото влязох на шега – за да се забавлявам, но после ми стана интересно, че мога да демонстрирам на какво съм способен в кухнята. Разбрах, че дори, когато показвам ястия, които всички добре познават, мога да го направя така, че те да изглеждат различни.

 

Ще пазаруваш ли с участници, както прави колегата ти Матев?

Не, правилата при всеки от нас са различни, макар че отново всяка седмица има по четирима участници, от които се избира победител и накрая четиримата най-добри се съревновават на финала. Промените със сигурност ще подобрят качеството на шоуто – те са свързани с провокиране, мисии за време… Сценарият е това, че няма сценарий.

 

Мислил ли си, че ще станеш водещ?

Не! След като вече два пъти бях участвал си казах, че няма повече да готвя на състезателна основа, защото тръпката от изживяването няма да е същата. Когато нещо е ново, е много интересно, но щом вече си го правил, не е същото.

 

Но какво пък толкова харесаха в теб?

Ами, не знам. Може би сериозността, за която вече говорих. Често влизам във форумите и чета какво пишат зрителите, затова смятам да се съобразявам с мненията им. Аз съм водещ, който умее също и да следва.

 

Знам, че по време на кастинга е имало жури. То имаше ли критики към теб?

Оценяваха ни Денди, Лора Владова и Ради Стамболова. Когато отидох на първия кастинг и влязох в стаята при тях, бях много притеснен заради стремежа да се представя най-добре. Смятам, че ми задаваха съвсем нормални въпроси – като на всички останали. Комисията трябваше да прецени кои 16 души ще участват, но след това всичко беше в ръцете на публиката.

 

Четох в един форум, че по време на вечерите се набляга предимно на алкохола. Вярно ли е?

Има различни състезатели и нека не забравяме, че става въпрос за шоу със спортен характер. Едни залагат на шоу, други на това, което умеят – всеки се доверява на различна тактика. Как можеш да получиш най-добрите оценки? Отговорът е, че трябва да понапиеш останалите, за да им стане весело. Оценява се по три компонента – готвене, аранжиране на масата и веселие. Ако префасонираме народното вярване „пияна жена – весел креват”, ще се получи „пияни участници – високи оценки”.

 

Коя вечеря е перфектна за теб?

На някое усамотено място с любимия човек, хапвайки вкусни ястия. Перфектната вечеря може да бъде също и с приятели, но тогава не е толкова важна храната, колкото забавлението.

 

УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ

На сайта на предаването има подробни инструкции как може да се участва. Има мейл и телефон, на които всеки желаещ може да пише или да се обади. След това екипът ни кани кандидатите на интервю, защото все пак трябва да бъдат проверени – в противен случай не е изключено да се яви някой психопат. Накрая да не се окаже, че сме взели канибал и той е приготвил целия екип. Сезонът на Перфектната вечеря завърши, защото вече няма хора, които да го правят. Няма оператори, няма режисьори, да не говорим за водещи – те са десерта.



Тагове:   Вчера,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511626
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686