Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2008 14:13 - Найден
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1149 Коментари: 0 Гласове:
0



На есен с нова песен

текст Надежда Стоянова

снимкa GTV

image


За зрителите, попадащи във възрастовата граница 16-36, той е забавен, изобретателен и интересен. По-възрастните често го определят с една единствена дума – простак. Възможно е да има нещо вярно във второто твърдение, но ние сме по-склонни да се съгласим с първото, защото говорим за двуметровия Найден. От утре вечер той се завръща в ефира на GTV с втория сезон на Нешоуто на Нед. Обещава да ни изненада и едва ли някой се съмнява в това. Важното сега е, че часът на срещата се променя – всяка събота и неделя от 21:00, а мястото все още е добре познато. Приятно гледане!

 

Здравей, Нед! Как ти се отрази лятната отпуска?

Много добре беше – успях да си почина. Мисля, че трябва да има повече летни отпуски в годината, защото се оказа, че една не ми стига.

 

Защо вече зрителите ще могат да се радват на компанията ти само през уикенда?

Това решение беше взето от нашия екип и от управата на GTV. И двете страни смятаме, че така ще е по-добре за предаването. То ще се излъчва всяка събота и неделя от 21:00 до 22:00, което си е прайм тайм.

 

Нешоуто на Нед ще има нова визия. За декора или за самото предаване става въпрос?

По декора няма да има почти никакви промени. Новото идва от съдържанието. Основната част в първия сезон бяха гостите, а сега ще бъде точно обратното – гостът ще остане на заден план за сметка на рубриките.

 

Разбрах, че диджеят, който ще се грижи за музикалното оформление, ще взима дейно участие и в разговорите. Кой е той и как точно ще се включва?

Ди джеят е един много готин тип, който приютихме при нас след разпадането на Братя Мангасариян. Става въпрос за Зюмбюл (Силвестър), който, освен да ми помага в студиото, ще бъде автор на две нови рубрики.

 

Всъщност той ще бъде ководещ, така ли?

Да. Ководещ и ди джей, който ще отговаря и за музикалното оформление на предаването по време на гостуванията в студиото. Истината е, че аз доказах, че съм прост и смотан в първия сезон и продуцентите решиха да внедрят Зюмбюл, за да спаси положението и зрителите да не умрат от тъпотия, докато ме гледат.

 

Неотдавна спомена нещо за балет от кльощави гейове… Ще видим ли наистина такова нещо?

Да! Всъшност идеята ни е да има няколко танцуващи формации, които да се редуват. Балет от кльощави гейове в трика, един от дебелички лелки, от стриптизьорки, а и от стриптизьори, партниращи си с надуваеми кукли.

 

Кои от старите рубрики ще продължат своя екранен живот?

Основна част от всяко предаване ще са рубриките с екстремни простотии и идиотщини. Искаме да пускаме поне по две наши умотворения. Освен тях ще има и по две от новите и, разбира се, гост.

 

А какви ще са новите?

Както казах, две рубрики с участието на Силвестър. В едната от тях ще му помага психоложката Анна-Мария. Остават тези на Цецо Елвиса и на готиния Ники Захариев. Ще организираме през известни периоди от време различни идиотски конкурси, в които ще могат да се включват и нашите зрители. Редовно ще разиграваме и просташки пародии, изпълнени с черен хумор.

 

Ще продължите ли да спорите с Цецо Елвиса по важни екзистенциални въпроси?

Да. Поне по веднъж в месеца, въпреки че него вече малко го е страх да спори с мен, защото веднъж леко го понабих и оттогава си мери приказките

 

Защо решихте да съкратите времето за разговор с гостите?

Гости има по всички телевизии и предавания. Идиотщините са малко или пък изобщо липсват. Ето защо решихме да наблегнем точно на тях. Освен това 15-тина минутки са предостатъчни гостите – при повече гостът започва да омръзва.

 

През почивката получи ли някои интересни писма от почитатели? Кое е най-забавното от тях?

Не, не съм получавал никакви писма. Имам само една бабичка-фенка, която редовно ми пише любовни писма и ме кани на среща. Дъртата мръсница е решила, че може да ме примами с пари, но трябва да знае, че е сбъркала – аз не съм златотърсач

 

Ще правиш пародийни филмчета. Кои са най-подходящите теми за тях? Подготви ни малко за това, което ще видим…

Мога да издам само, че една от първите пародии, които ще направим, е свързана с Вечерното шоу на АзисВ нея аз играя Азис.

 

В авторекламата на Нешоуто се казва, че „то вече знае какво иска да стане”. И какво иска да бъде?

Иска да бъде по-професионално, по-забавно и по-разнообразно.

 

ОЧАКВАНИЯ

Би трябвало вторият сезон на шоуто да е по-успешен от дебютния. Основната причина е, че разполагаме с по-голям екип и с доста по-висок бюджет. Ако сега не се получи както трябва и не постигнем задоволителни резултати, съвсем отговорно заявявам, че ще се откажа от работата си в телевизията и никога вече няма да се занимавам с подобни неща! Не бих искал да съм автор и водещ на предаване, което самият аз не харесвам и не съм доволен от съдържанието му.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 512025
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686