Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2008 17:32 - AXN празнува с От местопрестъплението
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1428 Коментари: 0 Гласове:
0



Наздраве за рожденика
Надежда Стоянова
image
Екипът на филмовия канал AXN почерпи колеги и приятели по случай своя пети рожден ден миналата седмица. Важното събитие бе отпразнувано с пищен купон в унгарската столица Будапеща, където се намира централата на медията. Два дни в крайдунавския град прекараха и двама от най-верните зрители, спечелили специално организирана игра. Кратката им екскурзия приключи повече от запомнящо се – в компанията на актьора Ей Джей Бъкли, познат като Адам Рос от От местопрестъплението: Ню Йорк, който бе гост на купона. Малко преди да изненада гостите телевизионната звезда отдели няколко минути за среща с екипа на ВКЪЩИ&ТВ, по време на която издаде подробности от своето преобразяване в лабораторен корифей в хитовия криминален сериал.

ЕДНО КЪМ ЕДНО                               

Ей Джей, разбрах, че си се запалил по фотографията. С какво те привлече тя?
Дядо ми е истински отдаден на фотографията. Той е страхотен човек и прави неповторими снимки, представяйки местата от своята гледна точка. Гледала ли си филма Амели?
Не съм. Какво съм пропуснала?
Това наистина е страхотна лента, в която можеш да видиш уникално красиви снимки. Магията на това изкуство е в самото запечатване на определено събитие или гледка, възможността да разгледаш някои неща от много близко разстояние.
А каква е магията на От местопрестъплението, че успява вече толкова години да печели зрителите?
Труден въпрос. Преди години, когато сериалът започна, вероятно малко хора са вярвали, че той ще успее да пожъне чак такъв успех. Огромният зрителски интерес се дължи на професионалната работа на сценаристите и въобще на целия екип, който се грижи за „машината”, наречена От местопрестъплението – добро продуциране, добра актьорска игра… Аз всъщност не осъзнавах точно какъв е размерът на интереса към продукцията преди да започна да пътувам по света и по-специално в Европа.
Имаше ли колебания дали да приемеш ролята?
Никакви. Имал съм своите възходи и падения, но в дадения момент бях на кръстопът и се чудех какво да правя. Затова просто поех дълбоко дъх, защото знаех, че нещата ще потръгнат. Получи се и аз бях наистина много щастлив.
Отказвал ли си да влезеш в определен образ?
О-о-о, да! Казвал съм „не” много пъти.
За какви роли?
Отказвал съм роли, които не са ми допадали. В началото на кариерата си съм играл доста различни неща, защото, както всички хора, и аз трябваше да плащам сметки и да се храня. Но идва момент, в който всеки трябва да повярва в способностите си, и да започне да подбира по-внимателно кои предложения да приема. Доста е трудно – непрекъснато съм заобиколен от агенти и мениджъри, които ме съветват, защото това е работата на добрия отбор.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511741
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686