Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2009 15:58 - Преследване - Невена, Я-Я, SkilleR
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1207 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.02.2009 23:04


Преследване текст Надежда Стоянова
http://vkushti.tv/interviews/81/1
image

Седмица преди официално да започне издирването на следващия музикален идол у нас, първият победител в Music Idol – Невена, зарадва почитателите си с ново парче, което обещава да стане хит. Заглавието на песента е Името ми, а за тези, които предпочитат англоезичната реч, е подготвен вариантът Give It to Me. Във видеото ексцентричният изпълнител Я-Я и националният шампион по бийтбокс SkilleR преследват младата красавица, като междувременно се включват и в изпълнението, разбира се. За да разберем постигат ли успех в гонитбата и Невена наистина ли е толкова недостъпна, решихме да ги съберем отново заедно, но този път за бърз кръстосан разпит.

Невена                   
Здравей, Невена! Какво изпуснаха тези, които не успяха да дойдат на представянето на новия ти проект?
Едно много яко парти с приятни и свежи хора – колеги, журналисти, приятели. С Я-Я и SkilleR изпълнихме на живо английския вариант на най-новата ми песен Give It To Me. SkilleR направи разбиващи импровизации, а гостите станаха първите зрители на видеото към парчето в българския му вариант – Името ми.

Парчето е доста танцувално. Дискотеките ли искаш да „превземеш”?
Искам да накарам хората да танцуват на него, да! Няма по-голямо доказателство за това, че нещо е хит, от това то да предизвиква в теб естествен импулс да се движиш.

Вярно ли е, че музиката е написана специално за теб от норвежки екип?
Автори са норвежкото трио DSign studio – комерсиални и добре познати в Европа. Песента е съвсем нова, не е издавана никъде другаде освен в България. Благодаря на мои-те продуценти Virginia Records, че намериха такова силно парче за мен.

А защо реши точно с Я-я и SkilleR да обединиш усилия?
Искахме да направим неочаквано добра колаборация с горещата подкрепа на Nescafe 3in1, а SkilleR и Я-Я са страхотни млади и талантливи хора с хъс за работа, оригинални и най-вече естествени. Я-Я има нетрадиционен стил и опре-делено се отличава, но притежава също страхотно чувство за хумор. Това, което пък SkilleR прави, изисква много талант и уникална упоритост, възхищавам му се.

Кога и къде снимахте клипа?
В края на ноември и през декември, режисьор е Сашо Среброто (бивш член на Братя Мангасарян). Той даде много свежи идеи – в цялата схема аз съм тайнствената непозната, а момчетата се опитват да научат името ми и ме шпионират.

С какви трудности се сблъскахте?
Беше доста студено, а имахме и външни снимки – на един строеж със съвсем истински графити. Снимачният екип обаче се беше погрижил да има топли напитки и се справихме чудесно с минусовите температури.

Хареса ли ти ролята на недостъпната жена?
Ролята ми беше интересна, защото досега не съм била такава в никой от клиповете ми. Пък и на коя жена не би се понравило усещането да се чувства желана и всичко да зависи от нейните желания и решения.

Значи би се радвала някой да е толкова обсебен от теб, че да следи всяка твоя крачка?
Със сигурност няма да ми е приятно, ако някой постоянно е по петите ми. Всъщност съм имала подобен случай – един фен беше открил номера ми и често ми звънеше. За жалост ставаше все по-упорит и накрая се наложи да си сменя номера. Но ако съм заобиколена от вниманието на човека, когото обичам, тогава съм много щастлива.

Какво ще кажеш за Среброто като режисьор?
Направи ми много добро впечатление още от първата ни среща – възпитан и галантен. В процеса на работа открих, че е търпелив и разбира от това, с което се занимава. Дойде с готова концепция, имаше ясен план за действие и всички харесахме идеите му.

Защо направи вариант с текст на английски език? Смяташ ли, че така песента ще стигне до сърцата на повече хора?
DSign ни предложиха парчето с текст на английски, който много ни хареса и решихме да запишем английска версия, а за текста на български се погрижи Ивайло Вълчев. Всъщност с българския текст има по-голям шанс тя да достигне до по-широка аудитория тук. Английската версия пък е необходима за различните радиостанции, които не пускат родна музика.

С кои други изпълнители би искала да работиш в екип?
Мечтата ми е да се реализирам и извън България. Надявам се, че през 2009 ще имам тази възможност. Ето защо бих искала да имам съвместен проект с някой известен чуждестранен музикант.

Ще те върна към Music Idol, какво очакваш да видиш в предстоящия сезон?
Може би повече музика, а не толкова клюки около участниците и техния личен живот. Все пак това е музикален формат. Също така очаквам да има ентусиазирани и пеещи хора, които са готови да дадат всичко от себе си, за да стигнат до върха.

Успехът в подобно шоу само въпрос на талант ли е?
Разбира се, че не, а и не само в подобно шоу. За да успее да се реализира, освен талантлив човек трябва да бъде дисциплиниран, упорит, самокритичен, да вярва във възможностите си, да има стремеж за развитие. Трябва да се вслушва в съветите, да работи в екип. Това е съвкупност от качества, от които талантът е само част.

Какво би посъветвала всички кандидати? Как да впечатлят журито и зрителите?
Да се държат естествено, защото това най-много се забелязва на малкия екран, и да пазят здравето си – ужасно е да пееш с болно гърло. Също така бих им препоръчала да учат песните си до най-малкия детайл. Успех на всички!


Я-Я                   
Я-Я какво ти хареса в съвместния проект с Невена?
Самият процес на работа беше доста приятен. Хареса ми също и музикалният полет, през който преминахме. Наистина беше страхотно преживяване.

Беше ли запознат отблизо с творчеството й преди това?
Да, слушал съм и преди нейни парчета и съм гледал някои нейни клипове. Мисля, че е очевидно за всички, че тя е до-стоен „воин” на световно ниво.

Свириш на флейта във видеото. Какво се случи с кларинета?
Освен на кларинет свиря и на различни други свирки. Една от тях е зурната например. Нали съм от духовата катедра?!

В клипа заедно със SkilleR се борите за вниманието на една и съща жена. Имал ли си подобни ситуации в реалния живот?
О-о-о, имал съм. Това е законът на джунглата.

А преследвал ли си така усърдно?
Бих казал, че това е нищо. Само ако знаеш…

Трудно ли влезе в ролята?
Съвсем не, напротив. Беше подозрително лесно, което ме накара да се замисля.

Да не се преориентираш към киното?
Възможно е. Виждам се като български имигрант или касоразбивач – нещо такова.

Да очакваме ли нещо друго ново от теб в скоро време?
Трябва да излезе видео клипът на песента ми Анжелина.


SkilleR                   
Защо меломаните ще харесат парчето Името ми?
Трудно ми е да определя стила на песента и точно това ми допадна в нея. Думите и стиловете нямат място. Тя е различна и предполагам, че затова публиката ще я хареса.

Кажи на тези, които не те познават, кой си?
Казвам се Александър Деянов, по-известен като SkilleR. Преди седем години започнах да издавам звуци от устата си и така до днес.

Колко души пребори, за да станеш национален шампион по бийтбокс?
На първото състезание у нас се явиха около 60 човека, а до финала стигнаха 20.

Имаш ли участия в песни и на други известни изпълнители?
Тъй като съм сравнително млад изпълнител, наблягам повече на живите участия, а не на записването на песни и албуми. Аз съм по-скоро активен, отколкото продуктивен. Името ми с Невена и Я-Я е официалният ми дебют в бизнеса. Тепърва започвам, „пък каквото сабя покаже”.

С Я-Я се опитвате да научите името на Невена. Постигате ли успех накрая, че не стана много ясно?
Истината е, че постигнахме важен, но доста труден успех. Така заживяхме в радост и блаженство…


Тагове:   Невена,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511751
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686