Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2009 12:31 - Завръщането на блондинката
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1092 Коментари: 0 Гласове:
0



.
Завръщането на блондинката Надежда Стоянова

По-малко от месец откакто добре познатата Гала се завърна в ефир с предиобедното шоу На кафе по Нова тв, а новините около нея не спират да валят. Както няма начин да не сте разбрали от рекламите, съвсем скоро й предстои да влезе и в къщата на Big Brother за третия VIP сезон. След няколко отказа водещата най-накрая се съгласи да участва в риалитито, защото този път то е благотворително. Каузата, за която блондинката избра да събира средства, е борбата със слепотата. Пожелаваме на нея и останалите Съквартиранти успех с надеждата истински да вярват в избраната идея.

Честито завръщане и успех! Кога всъщност получихте поканата?
Водим неофициални разговори още в началото на телевизионния сезон – през откомври-ноември миналата година. По-сериозно започнахме да обсъждаме завръщането с конкретни дати и всичко останало след Коледа.

Предложението изненада ли ви?
Да, въпреки че официалното предложение вече беше обсъждано преди това. Първоначално бе подхвърлена идеята, а в последствие започнахме по-сериозно да я умуваме. Изненада ме обаче като цяло, защото бяха минали три години откакто На кафе не беше в ефир. През това време не беше споменавано по никакъв начин подобно нещо.

Кои са хората, които ще ви помагат в рубриките?
Всички лица, които зрителите ще виждат в предаването, са нови. Астрологичната рубрика я прави съпругата на бившия ни астролог Иван Станчев – Оксана. За кулинарната пък още не сме намерили подходящ готвач. В момента правим конкурс, в който жури заедно със зрителите ще избере най-атрактивния участник. За подобна работа не е достатъчно човек само да се справя добре в кухнята, но и да умее да говори, да представя добре това, което прави.

Кои са членовете на журито?
Още уточняваме, но смятам да отправя официална покана на Варвара, която преди се вихреше в кухнята ни.

А защо не поканихте нея?
Защото идеята на продуцентите е да има нови лица, форматът да е по-кратък, информацията да се представя динамично. От три часа предаването стана два и целият екип, с изключение на мен, е обновен.

Има и рубрика ала Сексът и градът, нали?
Тя ми е любимата. В нея всеки понеделник и четвъртък обсъждаме интересни теми заедно с три мои реални приятелки. Сред тях единствено Кремена Халваджиян е позната, а Деляна и Ина са ми близки, но не са се появявали досега на екран. Понякога ще ни гостуват зрители, но идеята е с момичетата да пием кафе и да си говорим.

Твърдите, че ще представяте известните личности в различна светлина. Скритите им таланти ли ще показвате?
Просто няма да обсъждаме добре познатите за определените личности неща, а ще се стараем да ги предизвикваме да споделят по-малко известни факти.

Какво друго ново?
Предстои да тръгнат две нови рубрики, за които не ми се иска много да разказвам предварително. Тази седмица започна една мъжка – Какво мислят мъжете, която ще върви два пъти в седмицата. Кой е нейният водещ, ще разберете ако гледате Нова тв. В началото на март предстои още една рубрика, поверена на популярна дама от медийното пространство и най-вероятно също ще бъде излъчвана по два пъти в седмицата.

Да не говорите за Зейнеб от Big Brother?
И тя е част от екипа – водеща е на една модна рубрика, но не става въпрос за нея.

Подновихте също издаването на едноименното списание и предстои да влизате в къщата на VIP Brother. Не станаха ли много дините под една мишница?
Не, аз имам много малко участие и ангажимент към списанието. С него основно се занимава главната редакторка Ева Бишурова, която е и главен сценарист на предаването. Но влизането във VIP Brother е нещо ново за мен – тревожно, неясно. Там по-скоро е притеснението ми.

Знае ли се вече кога е стартът?
Ами, през март месец, но кога точно и аз не знам.

Как ще съвместявате участието си в риалитито и На кафе?
За съжаление, все още никой не ми е казал. Предполагам, че продуцентите ми готвят някаква изненада. Уговорката ни е да продължавам да водя предаването, но нищо чудно да разбера как ще става това след като вляза в къщата. Дали ще работя от съседно помещение, или ще ме карат до студиото за два часа? И аз не знам.

Е нали участниците ще могат да излизат?
Това не означава, че могат да ходят навсякъде, където искат. Ако имат някакъв неотложен ангажимент, просто ще бъдат придружавани, докато го свършат, и после връщани обратно в Къщата.

Кое ви накара да изберете именно тази кауза, с която ще участвате, а не някоя друга?
Близка ми е. За мен най-страшното нещо в този живот, като изключим смъртта, е загубата на зрението. Не мога да си представя по-страшно от това човек да не може да вижда света, цветовете, изгрева, морето… Струва ми се кауза, заради която си заслужава да се бориш и да събираш пари с надеждата, че с този жест ще върнеш поне част от цветността в ежедневието на някой незрящ.

Смятате ли, че благотворителността в този сезон ще успее да измести интригите, на които се основава форматът?
Надявам се да стане. Продуцентите обещават един различен сезон. Освен това си мисля, че като че ли нагласата и очакванията на хората са се променили. Именно пошлостта и интригите в предишните сезони ме караше да отклонявам поканите. Аз не харесвам показността и скандалите, а в същото време не гледам на себе си като на особено забавен и колоритен човек. Затова смятам, че нямаше да съм интересна в предишните сезони. Сега е нещо различно.

ОЧАКВАЙТЕ
Миналата есен трябваше да тръгне едно ново шоу под продуцентството на Маги Халваджиян. Става въпрос за тип вариете, много атрактивно, зрелищно съботно-неделно шоу. Появата му обаче се отложи и ако изобщо стартира, най-вероятно ще бъде през следващия телевизионен сезон. А що се отнася до две други предавания, добре познати на зрителите – Имаш поща и Пълна промяна, очаквайте завръщане. Имаш поща бе спряно за почивка, защото е правено по италиански формат, който върви половин година, а след това още толкова почива. Ние направихме доста дълъг маратон от три години и го поизчерпахме. Затова се наложи прекъсването му за около година или дори малко повече – време през което да се съберат интересни истории.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511956
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686