Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2009 15:05 - Краси Аврамов
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1029 Коментари: 0 Гласове:
0



Непоправимият оптимист Надежда Стоянова
image

През последните седмици се разигра поредната драма около избора на българска песен за международния конкурс Евровизия. Голяма част от зрителите, та дори и от представителите на музикалната гилдия, типично по балкански изляха купища обиди по адрес на победителя Краси Аврамов и парчето му Illusion. Според правилата на играта обаче изпълнителят спечели абсолютно честно, а сега остава въпросът ще получи ли необходимата стимулираща подкрепа. Какво се случва зад кулисите разбрахме директно от него. И макар че предварително се разбрахме, че скандалът вече е банална тема, нямаше как да не го споменем.

Здравей, Краси! Как върви подготовката за Евровизия?

Репетираме почти ежедневно, за да постигнем максималния ефект и същия плътен звук, както на записа. С новия екип отстраняваме някои неща, които могат да попречат на представянето ни. Всъщност имаме само едно ново попълнение, тъй като моята вокалистка от Щатите не може да присъства. Затова поканихме Петя Буюклиева, чийто глас много се приближава до моя.

Кой още ще помага?
Невероятният рокаджийски глас на Ани Лозанова, който се съчетава изключително добре с този на Петя и на Албена Вескова от ансамбъл Българе. На представянето в Москва, разбира се, ще бъдат и моите кокили.
В момента работим върху костюмите с дизайнера Цено Вутов. Вече избрахме интересна и оригинална концепция, близка до тази във видеото на парчето Illusion. Първоначално Цено направи по три костюма за всеки участник и трябваше да избираме.

Защо точно на подобен тип костюми се спряхте?
Защото забелязахме по-специално отношение на финала към рицарския мотив. Въпреки че сме рицари, ние сме и модерни, съвременни. Освен това отделяме голямо внимание на цветовете и начина, по който да ги осветим, за да излязат тези тонове. Кокилите също са интересно направени, с плащове, впечатляваща хореография.

Кои са танцьорите?
Казват се Stilt World и са световни шампиони по фигурно пързаляне, които сега работят с кокили. Те са единствените професионални кокили, които танцуват, правят акробатики, могат да летят във въздуха, да бъдат на трапец… Вероятно публиката ще ги разпознае в последния клип на Бритни Спиърс, а освен това са пътували и с Кристина Агилера.

Клипът на песента е много интересен. Чия е идеята?
На продуцентска къща MBM и най-вече на режисьора Валери Милев.

Труден ли беше за реализиране?
При такива продукции стремежът е да приличат на кратки филми. Снимките ни отнеха почти четири дни, от които трябваше да изберем само две минути, за да направим този вариант. Много ни беше жал при рязането на някои неща, защото имаше толкова невероятни кадри. Но така е в музиката – не може всичко заснето да се включи, трябва да се следва определена концепция.

Докъде може да стигне Illusion в класирането тази година като се има предвид, че гласуването става малко на приятелски принцип?
Не е точно така. Позицията на Стоян Янкулов и Елица Тодорова бе прекрасна. Всички приеха песента им много добре, защото беше различна и имаше своя собствена красота. Вода не беше поп парче, а интересно съзвучие на мелодии, в което умело бе съчетан и българският фолклор.
Но все пак като че ли не можем да говорим за челни места, тъй като нещата там стават по друг начин. Нека не забравяме, че става въпрос и за геополитика. За нас е важ-но да влезем във финала и да представим добре България. Иначе Евровизия е просто форум на музиката, но не на стандартното изкуство, а на различното и дори уникалното.

Ще стискаме палци…
Много е важно цяла България да ни окаже морална подкрепа, защото когато всички искаме дадено нещо, хубавото ще се случи.
Е, нека не забравяме тази любима черта от характера на народа ни да критикува.
Покрай бомбата, която гръмна след избора на моята песен мис-ля, че много хора видяха колко е грозна тази негативна енергия. Illusion стана символ на омразата и любовта между хората. Преди 18 години направих първия си голям концерт в Зала 1 на НДК и беше под мотото Не на агресията, а толкова време по-късно се сблъсках с най-голямата а-гресия в живота си.

Ще направиш ли отново подобен концерт?
Да, пак под същия надслов. Трябва да се научим да прощаваме, но според мен позитивизмът не е съвсем чужд за хората тук, любовта успява да победи. Благодаря на тези, които ме подкрепиха и защитиха.

Ако направим препратка към библейската тематика можем да кажем, който е безгрешен, нека пръв хвърли камък…
Да, случилото се беше равнозначно на разпъване. Самият аз сякаш бях заспал за действителността от тази страна на океана. За мен това, което се случи беше страшно непознато, защото в последните 10 години не съм бил в България. Много бързо обаче се събудих и дори за миг не съм си помислял да се откажа. Напротив, имал съм много по-тежки моменти в живота си, такова нещо не може да ме събори и така да задоволя стремежа на определени хора да ми попречат да бъда част от нещо, което цял живот следвам.

Сигурно непрекъснато те питат, но кажи как се взима решението да изоставиш всичко постигнато, за да започнеш отначало в непозната страна?
Човек никога не трябва да се задоволява с това, което е постигнал, защото в противен случай сам се обрича на гибел. За мен не е била важна дестинацията, а пътят, който ще извършиш до целта. И все пак не може да се прескочи от А направо на Я, а трябва да се мине през всички гласни и съгласни. Искам да пея за света, да бъда в полза на хората, да им служа и да ги радвам – просто обичам да съм на сцената.

Вярно ли е, че си композитор на музиката в един филм, който предстои да излезе по кината – American Cowslips?
Трябваше да бъда, но в крайна сметка използваха гласа ми само в определен момент. Тъй като бях зает с Евровизия, композитори станаха моят диригент и режисьорът Марк Дейвид, също така в една от главните роли е мой добър приятел – Рони Блевинс. Ще видим и актьори като Вал Килмър, Брус Дърн, Питър Фолк, Рип Торн, Даян Лед. Надявам се тази черна комедия да вземе Оскар догодина – все пак петима от актьорите имат в биографиите си номинации за отличието.

А на теб не ти ли се иска да се изявиш пред камерата?
Участвал съм във филми, новели, риалити шоута, но не ми е на сърце. Обичам да се снимам, но чакането ме изнервя. Правенето на филми отнема много време и докато дойде твоят ред, стоиш в един фургон. Случвало ми се е да чакам в продължение на 10 часа в ужасно студено време. Имам филмова агентка в Щатите, която ме намери след интервю във вестник, на което попаднала. На нея й е чудно защо не искам да играя, но за мен е по-важна музиката. Музикален агент например много по-трудно се открива.

Защо?
Защото е свързано с много реклами, големите агенции на това разчитат. Аз съм по-независим артист и затова моите адвокати и мениджъри ми намират работа. Имам и собствен бенд, членовете на който сега работят по разни клубове. В момента, в който им свирна обаче, веднага се събираме. Смятам след време да ги доведа в България, за да направим голям концерт в античния театър в Пловдив.

ДИПЛОМИРАН МИМ
Завършил съм пантомима в НАТФИЗ и затова вероятно много хора протестират срещу това, че пея. Мечтата ми още от дете беше да съм на сцена и да разсмивам с жестовете си. Не знам дали подобни способности ми помагат в о-пределени моменти в живота, но със сигурност ме направиха много по-чувствителен. Притежавам друга палитра от чувства, която вероятно помага.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 512073
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686