Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 11:40 - Прохождащ шоумен
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1069 Коментари: 0 Гласове:
0



Прохождащ шоумен
Надежда Стоянова
image

Тази седмица най-накрая и Нова тв се сдоби със собствено комедийно шоу, което по нищо не отстъпва на конкуренцията в другите медии. Напротив, дори заплашва безкомпромисно да я измести. Дали това ще се случи, ще следим всеки вторник вечер от 21:00. За обилното количество забавни скечове ще се погрижи квартетът от Царете на комедията Георги Мамалев, Филип Аврамов, Влади Въргала и Николай Урумов, който отдели от времето си, за да ни разкаже някои подробности. И ако вече сте видели премиерата, вероятно се чудите защо прилича на новогодишната програма на телевизията, която видяхме неотдавна. Отговорът е много прост – същият успешен проект получи възможност за ежеседмична изява.

Г-н Урумов, нека в началото да уточним на какво се смее българинът?
Най-вече на себе си.

А вие?
Аз също не правя изключение. В крайна сметка всички онези черти от характера и ситуации, на които се надсмиваме, в един или друг момент се отнасят за нас самите.

След като изяснихме този важен въпрос, кажете какво означава stand up comedy шоу, каквото е Царете на комедията?
Трябва да се види. В Америка има традиции в този тип шоу, но ние ще направим първите си стъпки и се надяваме да бъде успешно. Това са едни монологични форми на изпълнение – подобни имаше и в предишното шоу на Чучков Брадърс Смях в залата, само че сега е доразвито и действително заимствано от световните модели. По нищо няма да се различава от останалия тип шоу програми, защото всичко е адресирано и насочено към зрителя. Дистанцията сцена-публика е изключително скъсена и диалогът е открит.

Ще прилича ли на изявата ви в новогодишната нощ?
Да, горе-долу такава е пътеката, по която ще вървим.

Трудно ли се прави такъв формат?
Аз се чувствам добре, не съм усетил трудност в заснетите няколко епизода досега.

Чия бе идеята да се съберете с Георги Мамалев, Влади Въргала и Филип Аврамов?
Борко Чучков ме покани да участвам в новогодишното шоу и явно съм се представил добре и предаването е вдъхнало доверие на ръководството на Нова тв, защото след това се появи поканата. Обадиха ми се и започнахме да обсъждаме идеята. Екипът, който в началото може би беше набързо сформиран, се дообогати и мога да кажа, че имам огромно доверие на шефа на сценарната група Иван Ангелов и на редактора на предаването Антон Угринов.

Разбирате ли се с колегите?
Те са прекрасни и някои от тях вече имат опит в шоубизнеса. Други пък като Филип Аврамов и мен досега не са се дали на тази индустрия. Участията ми са били спорадични, но дойде моментът и се престраших да се заема с подобна доста отговорна задача. Трудно е, тъй като не се изучава, а се овладява в движение. Този тип предаване влиза в домовете на хората и ние трябва да се постараем да се харесаме и да задоволим потребностите за забавление на всякаква категория хора. В същото време се налага да сме актуални и винаги в крачка с времето. Всичко е комплекс от сложни неща и затова се възхищавам на колегите, които от години са в бизнеса.

Защо досега бягахте от шоубизнеса?
Може би не съм се чувствал достатъчно уверен. Екипът на Царете на комедията и успехът на новогодишното шоу, което зрителите приеха безапелационно, ми вдъхнаха необходимото самочувствие.

Има ли роли, които не бихте искали да играете?
Да, и в договора, който подписах, настоявах да има специална клауза за неща, които не отговарят на естетическия и творческия ми критерий. Така че от тази гледна точка съм се застраховал.

Ще включвате ли и зрителите по някакъв начин?
Вече ги включваме и смятам, че така става по-живо и истинско. Не може без момента на импровизация, защото става много интересно, когато провокираш зрителя или той теб. Често резултатът е изключително забавен и съвсем логично тези неща ще попадат и в шоуто.

Опитвате се да създадете усещане за кабаре. Защо точно такъв стил преследвате?
Много съм благодарен на композитора Камен Драндийски, който живее от другата страна на океана и ми донесе два диска с изяви на един от корифеите в stand up комедията. Така разбрах, че това е естествената им среда. Гледали сме и филми, в които актьорите попадат в такава среда. Между другото много големи шоумени в Щатите са тръгнали от stand up комедията – Кид Рок, Еди Мърфи… Има традиция в областта и затова посегнахме към познатото кабаре.

Мамалев твърди, че качеството на хумора по принцип е понижено. Съгласен ли сте с него?
Не мога да правя такива обобщения. Мамалев е, както се казва, класик в жанра и можем да му се доверим, но аз тепърва ще правя своите заключения. Според мен хуморът трябва да бъде по-освободен, защото в момента е малко затормозен.

От какво?
От повече философия и психология.

На финала на всеки брой на Царете ще има музикална част. Вие ли ще пеете или ще каните професионалисти?
Може би в бъдеще ще имаме и музикални изяви, но на този етап за това ще се погрижат истинските певци. Смятам, че така е редно – всеки да прави това, в което е най-добър. Ето защо ние ще се опитаме да правим смях, а ще пеят любимите ни поп изпълнители.

Всъщност и вие имате музикален опит, нали?
Е, да, но става въпрос просто за опити. Не гледам на тях с някаква амбиция, а по-скоро съм се забавлявал.

Кога открихте, че имате комедиен талант?
Още когато бях дете и се опитвах да подражавам и имитирам Чарли Чаплин, Георги Калоянчев, Тодор Колев, Георги Парцалев. Родителите ми се радваха и ме поощряваха, а по-късно в училище развеселявах класа, осмивах някои преподаватели и дори провалях часовете.

Често ли ги проваляхте?
Много често. Имаше едно взаимно недоверие между мен и учителите. Те така и не повярваха в мен, а аз в тях изобщо.

ДВЕ ДИНИ ПОД ЕДНА МИШНИЦА
Засега доста трудно съчетавам Царете на комедията с участията ми в театъра, защото имам гастроли из страната. Освен в София, където работя и живея, имам спектакли в репертоарите на театрите в Пловдив, Шумен, Габрово и Търговище, които пътуват. Мисля обаче, че ще успея да намеря точния баланс между сцената и новото ми поприще.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511980
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686