Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2009 15:01 - Тома и новият му клип
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1397 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.07.2009 13:57


Насред виртуалното пространство

текст Надежда Стоянова

image

На фона на разпалените страсти в третия сезон на Music Idol по bTV победителят от миналата година – Тома, зарадва почитателите си с клип към баладата Няма място в теб. Парчето, разтопило всички женски сърца, е по текст на небезизвестния му колега Руши Видинлиев, а видеото е дело на режисьора Александър Моллов. То изпраща рокаджията насред неясното виртуално пространство в търсене на любовта, която сякаш през цялото време е на крачка пред него.


Тома, къде и кога снимахте новия клип?
В студио Орфей преди десетина дни. За първи път работя със Сашо Моллов, но се оказа, че той е много готин и освободен. Партнирам си с една мацка от Визаж – Надин.

Тя май беше доста разсъблечена?! Не те ли разсейваше?
Не, аз бях твърд професионалист, гледах на нея просто като на партньор в снимките, а не като на жена. Преди да я съблекат и изрисуват всъщност я видях с дрехи. Няма как да не издам, че наистина малко се притеснявах, но тя е симпатяга.

Ако се наложи ти да се събличаш, ще го направиш ли?
Бих се съблякъл, само че едва ли някой би искал да види подобно нещо. По-скоро хората предпочитат да ме гледат по-облечен – в черно, с гривни, обеци, да си направя татуировка…

Още ли нямаш?
Ами, не, защото не съм фен на рисунките по тялото. Даже някои колеги като гледаха клипа казаха, че само това ми липсва. Аз съм първият рокаджия без.

Кога ще излезе клипът?
Миналата сряда беше ексклузивно качен във VBOX за 24 часа, а по телевизиите започна да се върти в края на седмицата. Интересното във видеото е, че за първи път съм с китара, което на много хора не прави впечатление, защото ми отива.

Можеш ли да свириш?
Да, свиря от седем-осем години. Не съм виртуоз, но мога да изкарам всичко по слух. Обичам като се усамотя да творя тъжни неща. Китарата, която използвахме по време на снимките, я купих преди около два месеца, защото понякога се изявявам като втора китара в моята група Left Behind. Сега обаче на първо място е пеенето.

Как се събрахте с групата?
Случайно. С китариста и басиста се видяхме на Евровизия, след това Емо от PIF ни запозна с барабаниста и започнахме да репетираме.

Ще ни изненадаш ли в музикално отношение в бъдеще или да се готвим за все по-твърд рок?
Никога няма да изляза от рамката на рока, но той има различни измерения, както всички други стилове. Ето например Няма място в теб е по-баладична за разлика от първия ми сингъл Герой. Дори мога да кажа, че като звучене е доста оригинална. Албумът като цяло съдържа разнообразни парчета – за всекиго по нещо.

А защо реши следващата да е балада?
Защото песента е хубава и хората я харесват, особено дамите. Текстът също е много хубав, а сега се надявам и клипът да ви допадне.

Добре, но къде всъщност твоят герой открива любовта в тези странни пространства?
Героят е в едно нереално 3D пространство, където любимата му ту се появява, ту изчезва. Това е възгледът на режисьора и на мен ми допадна. Не мога да кажа, че виждам мое олицетворение в тази песен, въпреки че съм имал любовни терзания. В момента те не са актуални, защото от доста време съм с едно момиче.

Лесно ли влизаш в роля?
Колкото и нескромно да звучи, да. Винаги съм мечтал да бъда актьор и обичам да влизам в роли и когато се налага, и когато не се налага. Екипът, с който правихме клипа, също беше доволен от съвместната ни работа. Има, разбира се, и друго важно нещо – дали ме обича камерата, но това ще преценят зрителите.

Ставаш за актьор?
Като малък даже съм участвал в пиески и оттам идва страстта ми към изкуството. Рисувам, пея и дори пиша от време на време. Текстът на една от песните ми – Леден пулс, е мой, но е малко по-песимистичен.

Това означава ли, че си песимист?
Може да се каже.

Защо така?
Заради стила музика, който слушам, заради бунтарството… Според мен рокът е музика, която зарежда и те кара след това да раздаваш тази енергия.

Сещам се, че в Music Idol се наложи да пееш чалга. Всъщност в какво отношение ти помогна шоуто?
В много отношения. Бях се явявал само на един конкурс през живота си – Нота по нота, на който участват големи таланти от Пазарджик и околията. На него се представих с Whitesnake и други парчета от жанра и спечелих покана да участвам в Хит минус едно. Освен този опит не съм правил други, пеех само в гаража с бандата ми, но ме навиха да отида в Music Idol, където станах целенасочен и се научих на професионализъм. Не съм искал да победя на всяка цена, но ми стана много интересно и чаках с нетърпение всеки следващ концерт, за да разбера новата задача и песента, която трябва да изпълня. Различните стилове определено бяха предизвикателство за мен.

Имаше ли все пак нещо, което не ти се искаше да пееш?
Доста неща, но се радвам, че изпълних толкова различни парчета, които едва ли друг път щях да изпълня. Може би и никога повече няма да се случи, защото вече влязох в моя коловоз и отивам към определена гара, на която ще акостирам. За съжаление, докато участвах в предаването не ми оставаше кой знае колко време за близките, но разбрах, че истинските приятели винаги остават такива. Разделих се с две групи, но пък сега имам нова.

Къде ще можем да те видим скоро?
Ще участвам на един концерт в Борисовата градина на 9 май, както и на рок фест в Пазарджик след това. На 11 юли пък ще свирим с бандата в Козлодуй на мото събора там. Това лято ще се наслушаме на яка музика и се надявам за мен то да е още по-силно от миналата година. Искам да пея и на някакъв рок фест в чужбина.

ЗНАЕТЕ ЛИ, ЧЕ:
- Тома е завършил Математическа гимназия и сега е студент в Пловдивския университет, специалност молекулярна биология
- страстта към рока е наследствена – майка му и баща му слушат същия стил музика
- промоцията на дебютния му албум Герой, издаден от Virginia Records, бе в края на миналата година

НОВИЯТ MUSIC IDOL                                                          
В началото на новия Music Idol с Невена символично бяхме разделили кандидатите на два отбора. Много са кадърни и почти всички имат опит – пели са по конкурси, на други пък това вече им е професия. Този път са доста по-различни като индивидуалности, характери, образи, което обогатява палитрата. Моята роля беше да ги надъхвам и затова им казах: „Не се притеснявайте, защото всички ще отпаднете и ще остане само един.” Не съм ги съветвал, просто им подхвърлих, че не трябва да се притесняват, а да се превърнат в царе на сцената – като излязат на нея да успеят да преодолеят напрежението и да го превърнат в енергия, която да предадат на зрителите. На мен много ми харесва как се справя Русина, дори мобилизирах всички познати да гласуват последния път за нея. Открояват се още Александра, Боян.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510292
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686