Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2011 15:25 - Шифърът на Роберто
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 4411 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 16.02.2011 15:28


 „Първо – или Бог съществува, или не. Второ – аз мога да вярвам или не. Губя единствено в случай, че той наистина съществува, а аз отричам това. Така че по-добре да вярвам, защото рискът е минимален.”                                                                                                                     Блез Паскал       Човешкият мозък трудно възприема неща, на които не може да даде рационално обяснение, но това не означава непременно, че те са плод на нечия фантазия. Понякога просто трябва да се доверим на интуицията си дали дадено нещо съществува или не, без да търсим неоспорими материални доказателства. Именно до това прозрение са достигнали всички онези, които са се докоснали до мистиката на предсказанията. Наскоро в телевизионния ефир дори се състоя експеримент, наречен Лигата на познавачите, който се излъчваше в рамките на Шоуто на Иван и Андрей по Нова тв. Форматът събра отбор от ясновидци, гадаещи чрез различни методи, и ги противопостави на екип от специалисти в различни сфери. Крайният резултат от разнообразните задачи бе победа в полза на т.нар. феномени – Цветанка Рангелова, Люмиер, Людмила Захариева, Гюкчен и 20-годишния Роберто Методиев. Последният твърди, че може да се свърже с починали хора, както и да надникне в миналото, настоящето и бъдещето на всеки само с помощта на рождената дата и Кодовете на Атлантида. Дали наистина е така, оставаме сами да прецените…   image

 
ПРЕДУБЕЖДЕНИЯ След формати като Ясновидци и Лигата на познавачите хората започват ли да вярват повече в предсказанията? За жалост, когато някой заговори за нещо ново и различно, му отговарят с подозрение. Мислим си, че знаем всичко, а реално не е така. Тези, които са вярвали, ще продължат да вярват, а тези, които имат колебания, ще се убедят, когато дойдат при мен. Досега не съм върнал никого – гонил съм само двама души.   Наистина ли? Защо? Една жена дойде със снимка на починалия си внук и се поинтересува от неговото бъдеще. Аз започнах да изписвам името и датата му на раждане и блокирах. Попитах я да не би да му е правена някаква защита, защото не мога да видя нищо, а тя започна да ми говори глупости.   Като че ли след Лигата на познавачите водещите Иван и Андрей промениха мнението си? Няма как да е иначе, защото когато фактите говорят, дори Боговете мълчат. Много съм им благодарен, че ме поканиха да участвам.   Какво не успяхме да видим? Видяхте дебати и спорове заради факта, че сме пет различни характера. От способностите ни и нашите индивидуалности беше показан малък процент – представиха ни като едно цяло. Така беше, защото самият формат бе в рамките на Шоуто на Иван и Андрей по Нова тв и нямаше достатъчно време. Имаше идея да станем щатни ясновидци, която не се получи, но ние и занапред ще работим заедно.   На какъв принцип ви избраха? Знам само за себе си. След като е бил събран екипът на Люмиер, Людмила, Цветанка и Гюкчен, самите те са имали възможност да изберат последния по някакви снимки. Гласували са ми доверие, което за мен е голямо признание. Доволен съм от предаването, макар че можеше да се излъчат и повече неща. То ми даде нов старт в живота. Често ми се случва мои клиенти, на които съм помогнал да отворят третото си око, да се връщат с думите: Сънувах, че ще те познават в цял свят. Засега обаче искам да бъда по-скромен.   ЖЕЛАНИЯ Все пак си още доста млад. Какво искаш да постигнеш? От много малък знаех, че ще стана известен. Представях си, че съм вещер и сънувах, че летя с килимче. Трябва да отбележа, че аз съм се родил с тази дарба, не се е отключила след някаква травма. Когато си дете и виждаш неща, които другите не могат, си мислиш, че си луд и фантазираш. Но когато пораснеш, започваш да осъзнаваш какво се случва.   Имаш ли роднини с такива способности? Бях в 8 клас, когато открих, че ги притежавам. Споделих с майка ми, която отговори, че не съм наред. После случайно разбрах, че тя гледа на кафе и добре използва интуицията си, но не го практикува и не е развила способностите си.   Нали разбираш, че за повечето хора това изглежда необяснимо? Да. Имам една книга за това как да общуваме с духовни водачи на Тед Андрюс, която започва с твърдението, че хората се страхуват от видимия свят, а какво тогава остава за невидимия…   И как би го обяснил? Понякога дори аз се съмнявам в себе си, което е грешка. Трябва да бъда по-уверен, но все пак съм отговорен за съдбите и душите на тези, които идват при мен, и се случва да ме е страх да им обясня какво точно им предстои.   Успяваш ли да се отърсим от историите им? В началото ми беше много трудно, но вече се научих. Това, което само ме тормози, е, че постоянно звънят, особено след 20:00, когато са свършили работа. Търсили са ме дори в 01:00 през нощта.   Пречи ли ти на личния живот? Общо взето нямам такъв. Ето например университета съм го зарязал и дори не знам кога имам изпити.   ПРОФЕСИЯ ЯСНОВИДЕЦ Да се върнем на гадаенето. Как стават предсказанията чрез sms? Важно е да отбележа, че лично отговарям на всички съобщения. Случва се както в предаването – трябва ми датата на раждане.   Какви най-често са въпросите? За любов и пари. Например: Ще започна ли работа на мястото, на което кандидатствах днес; Кога ще се видя с Николай; Ще се съберем ли с Цветан; Ще спечеля ли делото… Има sms-и, които не се четат, и затова се свързвам с тези хора, за да поговорим или да им дам служебния си телефон. По принцип съм задължен да отговарям до 24 часа, но се е случвало да се забавя и с две седмици. Когато подписвах договора, ме посъветваха да си намеря оператори, които да го правят вместо мен, но аз категорично отказах да лъжа по този начин.    Кога реши да се занимаваш с това професионално? След края на предаването Ясновидци по bTV вкъщи започнаха да идват най-различни хора. В началото не исках да ги пускам, защото все пак не знам какви може да са. Тогава още бях ученик и се замислих какво точно се случва – ангажирах и нашите да стоят в тяхната стая, защото холът беше зает. Затова реших да направя офис и да въведа някаква такса, тъй като все пак трябва да си плащам разходите.   Като спомена, какво беше за теб Ясновидци? Предизвикателство и ако някой ден направят сборен формат с всички участници, с удоволствие бих се включил. Харесвах първия сезон и знаех, че ще участвам във втория. Много съм благодарен, че ме избраха, но в сайта на предаването пишеше, че съм се представил най-зле на кастинга, което не е вярно. В България, за да те приемат за истински ясновидец, може би трябва да изглеждаш по доста отвратително – да си много дебел, раздърпан или странен по някакъв друг начин. Всички се впечатляват от циганките-гледачки по улиците.   Част от предубедеността не се ли дължи на тях? Хората просто се правят, че не вярват. Между другото мъжете вярват повече, отколкото жените, но просто не си го признават, защото ги е страх от бъдещето.   И какво стана на кастинга? Дадоха ми две кутии. В едната е имало Библия, а аз казах, че виждам нещо гумено и кръст – предмет, свързан с религията. Самата книга е била обвита с гумена подвързия. В другата кутия имаше медальон-сърце на продуцентката Ирена Дешева, за което видях, че е свързано с вода и пътуване. Оказа се, че в него имало два косъма – единият на Ирена, а другият на неин приятел, който в момента пътува по корабите.   Значи не си се справил зле? Не мисля, даже напротив, особено като се има предвид че тогава бях много малък. Затвориха ме в малка тъмна стая, в която се беше наблъскал целият екип – бяха се разположили дори по земята. Към мен имаше насочен прожектор и се почувствах като дете, което тръгва на училище, защото все още не бях сигурен какви точно са способностите ми.   Откри ли нови? Първата задача, с която се справих перфектно, беше откриването на човек. Тогава бях много изнервен, защото се скарах с една от участничките, и влязох като на шега. Бяхме измръзнали, а сградата, в която трябваше да търсим, беше с дебела бетонова плоча и стените излъчваха студ. Още когато ми съобщиха, че разполагам с 10 мин, казах, че човекът седи завързан на стол и е облечен в бяло и черно – просто това, което ми дойде на момента. Не съм се колебал за вратата, макар че трябваше да избирам между 21. И когато го открих, изведнъж спряха снимките, за да ме пита режисьорът защо не съм се зарадвал. Истината е, че по едно време бях много стресиран, защото средата беше интригантска и говореха глупости за мен.   Може би е така, защото ти завиждат и си твърде млад? Вероятно, тогава бях още ученик, но все пак съм благодарен на Господ. Всяка година 5 мин преди Нова година излизам навън, поглеждам към небето и казвам: Господи, благодаря ти затова, че ми помагаш, че ме правиш толкова добър! Е, понякога може би съм лош.   Както всички… Да, така е. Наистина съм благодарен и за хубавото, и за лошото. Нали знаеш, че това, което не ни убива, ни прави по-силни. Вече не обръщам внимание на злословенето. Аз съм съвсем обикновен човек, който помага на другите. Но трябва да се знае, че тази дарба не е дадена, за да помагам на всички, а само на тези, които наистина имат нужда.   А на себе си? Това е все едно лекар да направи операция сам на себе си. Ако на някого му е писано да се случи нещо, то ще се случи каквото и да направя. Сега пиша книга с подобни случаи, която ще излезе до месец-месец и половина. В нея ще включа благодарствените писма, снимките и имената на хората и може би техните телефонни номера. Все още не знам кое ще е издателството, но тя ще бъде спонсорирана от една моя клиентка.   Като ходиш по улицата виждаш ли разни неща за хората? Случвало ми се е, но се научих да го контролирам – изключвам се като Bluetooth-а на телефоните. 
АЛТЕРНАТИВНИ МЕТОДИ Откога се занимаваш с восъколеене? По принцип има различни начини, по които се прави, но аз работя само по един. Научих се от човек, когото даваха в Господари на ефира във връзка с издаване на фалшиви дипломи за ясновидци. Въпросният мъж – Елен Николов, ми показа как става восъколеенето.   Правиш и амулети? Да, те са със специални камъни и има различни – за здраве, работа, любов, бизнес, защита от негативни енергии и магии, против уроки. Освен тях правя специален прах и свещи. Имам клиенти, които са много доволни и постоянно си поръчват.   Как сами да се предпазим от уроки? Можем да познаем, че имаме магия по няколко признака – не спим добре и сънуваме кошмари, боли ни в слънчевия сплит, имаме огромни кръгове под очите, често страдаме от главоболие, изтръпване, втрисане без причина. С помощта на восъколеенето откривам дали някой има скрита магия, защото такива не се правят по книга, а са измислени от шарлатанин и трудно се развалят. А как да се защитим от уроки?! Увиваме червен (за здраве) и син (за кръвта) конец. Имам и други съвети, които ще дам в книгата.   Какво да направим, за да се събуждаме по-усмихнати? Ще ви посъветвам с едно стихче: Слънцето е тъжно, на него му е нужна усмивката на хората и вместо слънчеви лъчи праща слънчеви сълзи. Така че нека всички се събуждат по-усмихнати, да завиждат по-малко, да бъдат по-добри един към друг и да не мислят, че това, което им се случва, е най-лошото. Трябва да имаме предвид, че можем сами да предизвикаме съдбата.

МУЗИКАЛНО ИЗКУШЕНИЕ Уча Продуцентство и управление на музикалните изкуства. Всъщност продължавам това, което завърших в Национално музикално училище Любомир Пипков – народно пеене и пиано. От малък мечтая да се реализирам с тази сфера, но в България е много трудно и трябва да правиш неща, които не ти харесват, ако искаш да се развиеш. Между другото вече имам песен, която се казва Само за мен. Тя е в жанра поп-фолк и я направих за няколко часа. Предпочитам обаче да продуцирам, защото ми харесва работата с хора и стремежът да ги разбера.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliyata - Добър цитат на Блез Паскал
16.02.2011 16:52
С вярата нищо не се губи.
цитирай
2. despida - :)
17.02.2011 13:11
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511728
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686