Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2007 14:33 - Игра за милиони
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 4195 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 13:02


Миналата седмица започна вторият сезон на шоуто на TV7 Игра за милиони. Затова ВКЪЩИ&ТВ моментално се свърза с чаровния водещ на играта, за да научи подробности около предстоящите суми, участници... и емоции.

Водещ за милиони

текст Надежда Стоянова

image

Още с появата си на малкия екран в началото на годината водещият на Игра за милиони по TV7 Даниел Цочев плени доста представителки на нежния пол. Огромните букети и любовните обяснения са ежедневие за него, но всичко е в границите на нормалното. Вероятно обаче и мъжете тайно изпитват симпатии към него, особено когато си тръгват от студиото на играта с примамлива награда.

След зареждащата с емоции лятната почивка, сега Даниел се завръща с още повече енергия и ентусиазъм, за да натрупа нови знания с помощта на любимото си състезание. Всяка вечер от 20:00 той ще проверява както интелекта, така и късмета на своите гости.

Дани, зрителите да очакват ли някакви промени в регламента на Игра за милиони?

- Кръговете отново са три – в първия играчите отговаря на въпроси, прибавят и вадят суми в зависимост от късмета си. В края на началното ниво трябва да имат положителен баланс в сметката си, за да могат да продължат напред. Следващият етап включва деление и умножение на събраната сума. Новото е, че в последния кръг вече има само един въпрос. Решихме, че така играта ще стане доста по-емоционална и интересна.


Оригиналният вариант на играта не е ли по-различен?

Аз всъщност не знам точно кой е оригиналният й вариант, защото във всяка страна има някаква разлика в правилата. Създадена е преди четири години и се играе в Америка, Испания, Италия, Англия и България. До колкото знам в сащ изобщо няма въпроси, а всичко е игра на късмет. Ние ползваме италианския модел, където са започнали по същия начин, в последствие вкарали въпроси в първикръг.


Защо избрахте италианския модел?

Защото смятаме, че българинът е по-интелигентен и не може всичко да зависи от късмета. Няма друга игра, която да дава толкова много пари и затова играчът трябва да си ги заслужи. Това е много амбициозен проек на TV7 – страхотно студио, публика 200 души и интересен резултат. Все пак вече имаме един сезон зад гърба си – 40-50 игри.


Как оценяваш първия сезон на шоуто?

Мисля, че можем да се похвалим с доста добър старт, въпреки че имах само две седмици да се подготвя. Технически подготовката беше започнала по-рано, но аз имах може би само 10 дни, в които да науча правилата и да иглеждам така все едно играя цял живот, защото имаше представители на компанията, държаща лиценза – Endemol, които можеха да не я пуснат. Те обаче бяха възхитени от нашия екип и ни дадоха картбланш.


Кой е най-интересният участник досега?

Имаше един петдесет и няколко годишен състезател, който искаше просто да играе – без значение дали ще спечели, или ще си тръгне без нищо. Сумата не го вълнуваше, а показваше много знания. Въпросът в неговия последен кръг беше коя година е премиерата на Гражданинът Кейн – 1938, 1939, 1941 или 1942. Той каза, че е гледал филма, но не може да се сети кой е режисьора. След като му подсказах, че е Орсън Уелс, то веднага разказа за радиошоуто, което авторът прави през 1939. И по пътя на логиката отхвърли два от грешните отговори. Ето такива играчи много ми харесват. За мен е важно да са освободени и да създават много емоционална игра, пълна с адреналин.

За мен също Игра за милиони е голяма тръпка. Всяка вечер се срещам с нови хора, различни характери, а и играта сама по себе си е много интересна и крие обрати. Хората в един от етапите виждат милионите, които могат да вземат, но в следващия разбират колко бързо могат да ги изгубят. Освен всичко аз попълвам интелектуалния си актив с всеки един от въпросите.


Ако ти участваш в подобна игра, как би се справил?

О-о-о, аз съм много емоционален и мисля, че това би ми изиграло лоша шега. Заради това може да не успея да се сетя дори за нещата, които наистина знам.


Това случва ли се често с гостите ти?

Има такива. Някои играчи тотално забравят за какво са дошли и започват да позират пред камерата, но затова съм там, за да ги приземя или да ги предразположа, ако се притеснят.


Защо се забави стартът на втория сезон?

Изчаквахме да минат местните избори, а и аз имах ангажименти в театъра.


А сега в кой театър можем да те гледаме?

Заповядайте в общинския театър Възраждане. Последната ни премиера се казва Неврозите на нашите родители. Там играя малко нетрадиционна роля за мен – интересен отрицателен персонаж. Неудачник, който злоупотребява с главната героиня, която е болно дете.


Защо образът е нетипичен за теб?

Като завърших НАТФИЗ започнаха да ми дават роли на романтици и любовници. За щастие, в театър Възраждане се появиха и първите ми комедийни роли, които играя с огромно удоволствие.

В театър Зад канала пък играя в пиесата Спи със мен.


Много сексуални заглавия имаш в актива си.

Това е животът все пак.


ГЛАСЪТ НА Д-Р ХАУС

Цяла България, особено женската част е пощуряла по д-р Хаус. Той ми е любимият герой, който някога съм озвучавал, и вероятно има нешо общо между нас двамата – това, че винаги е прав. Също като него и аз се стремя да слага всекиго на мястото му, което често ми донасяло напрежение в отношенията. Допада ми чувството за хумор и тънката ирония на ексцентричния лекар. И колкото да не им се вярва на повечето хора, той е напълно реален образ. Прекалено арогантен е, но когато животът те поставя в такава ситуация, това е най-вярната реакция. Той искрено съжалява за грешките си, но не е готов да си го признае.


ДОН ЖУАН

Казват, че много жени са полудели по мен. Но това не ме дразни, защото самата природа на актьора е така устроена, че непрекъснато да се нуждае от одобрение и аплодисменти. Не ме притеснява интересът на феките, стига да не се изпада в крайности, истерии и маниакални депресии. Проблемът ми е, че когато някой прекалява не мога да реагирам безпардонно.




Тагове:   игра,   милиони,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - невероятно
03.12.2007 10:07
Предаването е изключително и водещият се сравя отлично. Ще бъда много щастлива ако се срещна с него на живо в самото предаване
цитирай
2. анонимен - mjkmujnjnh gvt ff fvrэффж cvvvvgb ...
12.01.2008 16:01
mjkmujnjnh gvt ff fvrэффж cvvvvgb hjju h hnj jmnjbju u onubyhmyby kn7bjum jkhbyby hbyg
цитирай
3. анонимен - 12345678910
12.01.2008 16:02
viktoria
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 510861
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686