Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2008 13:40 - Азис - VIP Brother 2007
Автор: despida Категория: Забавление   
Прочетен: 1248 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 14.02.2008 14:11


в. Монитор

АЗИС:

Аз съм човек, който всеки може да използва

Фолк певецът отрича да е взимал пари за участието си във Vip Brother


image

- Не те ли е яд, че си тръгна?

- Не, изобщо! Аз резултатите ги знаех вътре в себе си. Знам, че българинът е умен човек и няма да допусне да си тръгна. Това не значи, че съм подарил победата на Венета, просто така почувствах нещата. Не можех да стоя повече, защото иначе щях да направя някоя голяма глупост. Освен това не бях сигурен хората какво виждат. Мислех си, че може я предпочетат, защото е жена и е красива, а аз съм от малцинството и с изкривена сексуална насоченост. Голям купон беше вътре, но за час-два, останеш ли в ръцете на Венета е ужас.

- Защо нито веднъж не я номинира?

- Тя все още е една от най-добрите ми приятелки. Вероятно затвореното пространство я кара още повече да се държи по този начин. Аз и в живота съм й казвал, че е много лоша, но тя не ми вярва. В Къщата обаче ми се засягаше. Не съм я номинирал, защото оставих това в ръцете на други. Аз исках да номинирам Здравко и Христина, за да могат да си се грижат за детето си.

- Ще продължи ли “Горещо”?

- Сега нито един човек няма да иска да гостува в “Горещо”. Рейтингът главоломно пада с падането на неговата водеща като човек в очите на хората. Тя дори самата каза: леле, аз съм уволнена. Обаче тогава никой не й опонира, никой не каза: не е така, спокойно! Като видя, че тази тактика не върви особено, реши да пробва друго и започна да ми разказва как доктора като я преглеждал й паднал на колене.

- Би ли сменял памперси?

- Ами, да – аз мога. Ние циганите нали имаме големи семейства, много бебета, и детето винаги се връчва на този, който е най-близо. Така съм отгледал сестра ми, както и мои братовчедки, и е много е хубаво.
Най-важното за моето бебе е, че то ще си има двама бащи. Засега няма да казвам кой е биологичният татко, за да не разваля една магия, която съм подготвил, след време ще го кажа. Няма как да стане това някой друг да има претенции към детето, защото е един от нас двамата с Ники.

- Ще се разделите ли с Китаеца, ако Гала постави такова условие?

- Тя никога няма да поиска подобно нещо от мен, защото знае, както се казва в една песен, циганин как обича – до гроб. Бих го оставил заради самия себе си. Вярно, че се караме и сигурно е изглеждало по-грубо, но ние сме си такива. Не мога да използвам обръщения като мило, бебо… Как ще кажеш на един огромен и плешив мъж бебо?! Визирам Тихомир.

- Ти в края на крайщата гей ли си или не, защото не стана ясно кое е истина?

- Ами, цялата работа е такава – сядаш и говориш пълни глупости. Например Ники започва да обяснява на Катета, че съм асексуален и аз трябва да го подкрепя. Как да го изложа? Малко след това, да речем, аз разказвам за него колко е добър в леглото. Трябва да е весело, да се забавляваме. Не е роля това, ние просто се забавляваме. А от друга страна Китаеца е много малък на години и иска нещо да покаже и докаже, без да знае как точно.

- Би ли простил на Китаеца, ако ти изневери с Деси Слава?

- Никога не бих простил подобно нещо, но бих го разбрал, защото тя е жена, на която трудно може да се устои. Направо като я гледа човек, му идва да я хване и да я нацелува – не като жена, а като някаква кукла. С един поглед е способна да те подлуди. Дано Китаеца да удържи на сексапила й и на оскъдните дрехи, които си е взела. Аз не случайно я питах дали си е взела цяла блуза, защото всичките й дрехи показват гърдите й почти изцяло. Мисля, че ще издържи обаче, защото ме обича!

- Защо не правихте секс в Къщата?

- Реших, че ако правим секс пред камерите, ще отвратим зрителите. Освен това много деца гледат шоуто. Вярно, че много псувахме, но повечето бащи и майки псуват вкъщи и децата са чували това, но секс между мъже не са виждали. Много ме беше срам от вицовете, които разказвахме, но пък бяха много забавни и хубави.

- Вярно ли е, че Китаеца те използва като ракетоносител?

- Дано не е така, но е възможно. Ако отрека тази вероятност, всички ще си помислят, че съм много прост. Дори и да не беше той, а някоя красива манекенка, хората пак щяха да кажат, че тя ме използва. Аз съм човек, който всеки може да използва. Не ми остава нищо друго освен да се усмихвам и да се надявам да не се случи. Това ми е съдбата. Предпочитам да е така, отколкото някой да ме съжалява или пък да бъда съвсем обикновен и скучен човек.

- Васко или Азис?

- В началото интересен беше Азис. Едни хора много харесваха тази личност, други много я мразеха, но знаеха за нея. Мисля обаче, че нещата се промениха. Оказа се, че хората харесват повече истинския Васко.

- Ще си направиш ли цици?

- Аууу, много искам, много ми харесва. Като си гледах визитката си мислех, че само това ми липсва. Вярно е, че на Деси и тежат, но аз съм доста голям и при мен няма да стане така.

- Искаш ли да се снимаш в киното?

- Да, много искам да участвам първо в някоя българска продукция, може би комедия. Разбира се, Катето Евро трябва също да участва, защото ще е мега яко. А смятам също, че тя трябва да вземе наградата, защото всички видяха, че тя го заслужава. Освен това ние сме млади и можем по-лесно да изкараме тези пари. Тя е дала на България толкова повече от мен и от който и да е друг, че заслужава хубав живот.


MONEY, MONEY
- Ще вдигнеш ли хонорарите си за участие след участието си във Vip Brother?

- Не мисля да извивам ръцете на никого. Не че не ми се иска, но българинът не много богат човек и не би могъл да си позволи баснословни хонорари. Всеки трябва да може да ме покани, да ме види и да се забавлява с мен и с фрази от Big Brother.

- Взе ли пари, за да участваш в шоуто?

- Категорично не, колкото и някои хора да се кълняха и да се обричаха на бездетие. Това е много страшно, дано Господ да не е чул Венета. Парите не са ми били мотивация да вляза в предаването. Просто исках да вляза PR-образът Азис и да изляза нормален човек. Не като Здравко, който иска да стане кмет. Аз не струвам 100 хил. лв.

- А като ти предложиха да се върнеш в Къщата, обещаха ли ти пари?

- Не! А и никакви пари не могат да ме накарат да продължа да живея със змия като Венета.

ВТОРИ ШАНС
- Защо не се върна в Къщата заедно с Гала?

- Мисля, че една бременна жена няма място там, където се пуши. Имаше например един случай с детенцето, с Яничка, в който тя счупи една бутилка вино и за малко да се нареже цялата. Това не би се случило, ако си беше вкъщи. Може и Гала да се нарани по някакъв начин.
А специално за Яница ме беше страх през цялото време. Детето непрекъснато тичаше към басейна и всички бяхме на нокти. Няма място едно хлапе там, защото става тегаво за Съквартирантите.


Тагове:   Азис,   VIP,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: despida
Категория: Лични дневници
Прочетен: 511920
Постинги: 159
Коментари: 183
Гласове: 686